Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/2590
Τίτλος: | Incorporating Wikis in an Educational Technology Course: Ideas, Reflections and Lessons Learned … | Συγγραφείς: | Artino, Anthony R. Ioannou, Andri |
metadata.dc.contributor.other: | Ιωάννου, Άντρη | Major Field of Science: | Engineering and Technology | Field Category: | Computer and Information Sciences | Λέξεις-κλειδιά: | Wikis;Web 2.0 | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2009 | Περίληψη: | The use of wikis in education is a relatively new phenomenon. Although empirical research in this area is limited, wikis appear to be powerful tools, capable of promoting collaboration, knowledge creation and knowledge sharing. This paper outlines how a wiki was used with 24 students enrolled in an Educational Technology introductory course, in an effort to promote collaborative learning and knowledge sharing. Wiki activities are described in sufficient detail to allow new instructors to use them in their courses. Preliminary observations, reflections, and lessons-learned are included. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/2590 | Type: | Conference Papers | Affiliation: | University of Connecticut |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
proceeding_27755.pdf | 48.79 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 10
331
Last Week
0
0
Last month
0
0
checked on 1 Φεβ 2025
Download(s) 10
129
checked on 1 Φεβ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα