Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23579
Τίτλος: The need for construction industry-specific modelling of international marketing activities
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 1995
Πηγή: 1995 of Conference. Bond University - Gold Coast - Australia: The Australasian Services Research Academy - Doctoral Consortium
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23579
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Japanese Foreign Ministry Training Institute 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

213
Last Week
0
Last month
3
checked on 3 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons