Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23578
Τίτλος: Marketing in the Construction Industry : thought and Practice
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Engineering and Technology
Field Category: Physical Sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 1996
Πηγή: 1996 of Conference, Brisbane: Discourse 96, Queensland University of Technology
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23578
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Queensland University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

217
Last Week
1
Last month
6
checked on 28 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons