Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23570
Τίτλος: Moral dimensions of B2B and B2G Marketing
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Πηγή: Conference of Athens University of Economics and Business Research Seminar Series, 2009
Conference: Conference of Athens University of Economics and Business Research Seminar Series 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23570
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons