Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23567
Τίτλος: Personal branding in Contemporary Marketing Trends Conference
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Πηγή: Contemporary Marketing Trends Conference, 2011, Edessa, Greece
Conference: Contemporary Marketing Trends Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23567
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

238
Last Week
0
Last month
1
checked on 23 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα