Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23553
Τίτλος: An evidence based analysis of branding UK Universities
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Kapareliotis, Ilias 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: EURopean Academy of Management Conference, 2016, 1-4 June, Paris, France
Link: http://pastconferences.euram.academy/annual-conference-2016
Conference: EURopean Academy of Management Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23553
ISSN: 2466-7498
Rights: Ⓒ EURAM
Type: Conference Papers
Affiliation: American College of Greece 
Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

221
Last Week
0
Last month
4
checked on 30 Αυγ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons