Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23474
Τίτλος: Factors Affecting the Athens Byzantine and Christian Museum Branding
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Markaki, Vassiliki 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Πηγή: 8th International Conference of the International Association for Cultural and Digital Tourism, 2021, 1-3 September, Hydra, Greece
Link: https://iacudit.org/Conference2021/
Conference: International Conference of the International Association for Cultural and Digital Tourism 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23474
Rights: Ⓒ Springer
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

269
Last Week
2
Last month
30
checked on 14 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons