Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23446
Τίτλος: Οι επιπτώσεις των ηλεκτικών αυτοκινήτων στο σύστημα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας της Κύπρου
Συγγραφείς: Παντελή, Σωκράτης 
Πισσαρίδης, Χαράλαμπος 
Λέξεις-κλειδιά: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα;Δίκτυο διανομής χαμηλής τάσης;Προφίλ φορτίου;Προσομοιώσεις Monte-Carlo
Advisor: Αριστείδου, Πέτρος
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2021
Department: Department of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics
Faculty: Faculty of Engineering and Technology
Περίληψη: Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στρέφεται προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (HA) και γενικότερα στην ηλεκτροκίνηση των μέσων μεταφοράς. Οι περισσότερες χώρες παρέχουν κίνητρα έτσι ώστε τα οχήματα μηχανών εσωτερικής καύσης να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά. Συνεπώς, στα ηλεκτρικά δίκτυα της κάθε χώρας, θα είναι απαραίτητο να προβλεφθούν οι κατάλληλες λύσεις για τα προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν μέσω της αυξανόμενης εισροής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο δίκτυο. Η εργασία παρουσιάζει μία ολοκληρωμένη δομή μοντελοποίησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων προκειμένου να αναλύσει την ευαισθησία τους στην επιρροή τους στο δίκτυο διανομής. Η στοχαστική αυτή μοντελοποίηση εξηγείται μέσω της εφαρμογής προσομοιώσεων Monte-Carlo. Η ανάλυση λαμβάνει υπόψη τα προφίλ οδήγησης των κατόχων HA, τον τύπο οχήματος (χωρητικότητα μπαταρίας, κατανάλωση ενέργειας), την απόσταση ταξιδιού, τις οδικές συνθήκες και προσεγγίζει την ωριαία κατανομή των ενεργειακών απαιτήσεων βάσει διαφόρων στρατηγικών φόρτισης HA. Η ανάλυση δείχνει ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η ισχύς των φορτιστών επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα από τις προσομοιώσεις ροής ισχύος. Επίσης, παρατηρούνται επιρροές από τη συμπεριφορά φόρτισης και τον τύπο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σε χαμηλότερο όμως βαθμό. Οι τεχνικές ελέγχου οι οποίες στοχεύουν τόσο στη μετατόπιση του φορτίου αιχμής όσο και στη μείωση του, πρόκειται να είναι πιο επωφελής για το δίκτυο.
Description: The future of the automotive industry is focused on electric vehicles (EV) and generally at electrification of transportation. Most countries provide incentives so that the internal combustion engine vehicles to be replaced with electric ones. Therefore, the electric networks of each country, whose transmission and distribution network architectures are still focused on the traditional design and operation, it will be necessary to provide appropriate solutions to the problems that may arise through the increasing penetration of EVs into the power grid. The work presents a comprehensive electric vehicle modeling in order to analyse their sensitivity on the impact on the distribution grid. This stochastic modeling is explained through the application of Monte-Carlo simulations. The analysis takes into account driving profiles of EV owners, type of vehicle (battery capacity, energy consumption), travelling distance, road conditions and approximates the hourly distribution of energy requirements based on different EV charging strategies. The analysis shows that the number of electric vehicles and the charging power greatly affect the power flow simulations results. Effects from the charging behaviour and the type of electric vehicle are observed as well, but to a lesser extent. The control techniques which aim both to shift the peak load and to reduce it, are set to be more beneficial to the grid.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23446
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Project_Thesis - ABSTRACT.pdfAbstract295.07 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

127
Last Week
0
Last month
12
checked on 21 Σεπ 2024

Download(s) 50

72
checked on 21 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons