Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23446
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑριστείδου, Πέτρος-
dc.contributor.authorΠαντελή, Σωκράτης-
dc.contributor.authorΠισσαρίδης, Χαράλαμπος-
dc.date.accessioned2021-10-26T11:13:25Z-
dc.date.available2021-10-26T11:13:25Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23446-
dc.descriptionThe future of the automotive industry is focused on electric vehicles (EV) and generally at electrification of transportation. Most countries provide incentives so that the internal combustion engine vehicles to be replaced with electric ones. Therefore, the electric networks of each country, whose transmission and distribution network architectures are still focused on the traditional design and operation, it will be necessary to provide appropriate solutions to the problems that may arise through the increasing penetration of EVs into the power grid. The work presents a comprehensive electric vehicle modeling in order to analyse their sensitivity on the impact on the distribution grid. This stochastic modeling is explained through the application of Monte-Carlo simulations. The analysis takes into account driving profiles of EV owners, type of vehicle (battery capacity, energy consumption), travelling distance, road conditions and approximates the hourly distribution of energy requirements based on different EV charging strategies. The analysis shows that the number of electric vehicles and the charging power greatly affect the power flow simulations results. Effects from the charging behaviour and the type of electric vehicle are observed as well, but to a lesser extent. The control techniques which aim both to shift the peak load and to reduce it, are set to be more beneficial to the grid.en_US
dc.description.abstractΤο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στρέφεται προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (HA) και γενικότερα στην ηλεκτροκίνηση των μέσων μεταφοράς. Οι περισσότερες χώρες παρέχουν κίνητρα έτσι ώστε τα οχήματα μηχανών εσωτερικής καύσης να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά. Συνεπώς, στα ηλεκτρικά δίκτυα της κάθε χώρας, θα είναι απαραίτητο να προβλεφθούν οι κατάλληλες λύσεις για τα προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν μέσω της αυξανόμενης εισροής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο δίκτυο. Η εργασία παρουσιάζει μία ολοκληρωμένη δομή μοντελοποίησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων προκειμένου να αναλύσει την ευαισθησία τους στην επιρροή τους στο δίκτυο διανομής. Η στοχαστική αυτή μοντελοποίηση εξηγείται μέσω της εφαρμογής προσομοιώσεων Monte-Carlo. Η ανάλυση λαμβάνει υπόψη τα προφίλ οδήγησης των κατόχων HA, τον τύπο οχήματος (χωρητικότητα μπαταρίας, κατανάλωση ενέργειας), την απόσταση ταξιδιού, τις οδικές συνθήκες και προσεγγίζει την ωριαία κατανομή των ενεργειακών απαιτήσεων βάσει διαφόρων στρατηγικών φόρτισης HA. Η ανάλυση δείχνει ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η ισχύς των φορτιστών επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα από τις προσομοιώσεις ροής ισχύος. Επίσης, παρατηρούνται επιρροές από τη συμπεριφορά φόρτισης και τον τύπο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σε χαμηλότερο όμως βαθμό. Οι τεχνικές ελέγχου οι οποίες στοχεύουν τόσο στη μετατόπιση του φορτίου αιχμής όσο και στη μείωση του, πρόκειται να είναι πιο επωφελής για το δίκτυο.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherqen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρικά αυτοκίνηταen_US
dc.subjectΔίκτυο διανομής χαμηλής τάσηςen_US
dc.subjectΠροφίλ φορτίουen_US
dc.subjectΠροσομοιώσεις Monte-Carloen_US
dc.subject.otherElectric vehiclesen_US
dc.subject.otherLow-voltage distribution griden_US
dc.subject.otherLoad profileen_US
dc.subject.otherMonte-Carlo Simulationsen_US
dc.titleΟι επιπτώσεις των ηλεκτικών αυτοκινήτων στο σύστημα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας της Κύπρουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0003-4429-0225-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Project_Thesis - ABSTRACT.pdfAbstract295.07 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

127
Last Week
0
Last month
12
checked on Sep 21, 2024

Download(s) 50

72
checked on Sep 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons