Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23365
Τίτλος: Απόψεις φοιτητών λογοθεραπείας σχετικά με τις επιδράσεις στην κλινική/πρακτική άσκηση εν καιρώ πανδημίας (COVID-19) : εναλλακτικές λύσεις
Συγγραφείς: Χαρίτου, Κυριακή 
Λέξεις-κλειδιά: Φοιτητές;Λογοθεραπεία;Τηλεπρακτική;Πανδημία (Covid-19);Κλινική/Πρακτική Άσκηση
Advisor: Πετεινού, Κάκια
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2021
Department: Department of Rehabilitation Sciences
Faculty: Faculty of Health Sciences
Περίληψη: Εισαγωγή: Η λογοθεραπεία είναι η επιστήμη η οποία ενασχολείται με την πρόληψη, την αξιολόγηση, τη διάγνωση, τη θεραπεία των διαταραχών επικοινωνίας, σε παιδιά και ενήλικες (Καμπανάρου, 2007). Η παρούσα εργασία ήταν μια καινοτόμος έρευνα και αφορούσε τις στάσεις των φοιτητών λογοθεραπείας, σχετικά με τις επιδράσεις της πανδημίας (Covid-19) στην Κλινική/Πρακτική Άσκηση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ). Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να παρουσιαστούν οι εναλλακτικές λύσεις, που εφαρμόστηκαν στην Κλινική/Πρακτική άσκηση εν καιρώ πανδημίας και πως αυτές είχαν αντίκτυπο στο πως οι φοιτητές βίωσαν την όλη διαδικασία. Μεθοδολογία: Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε στη συγκεκριμένη έρευνα αποτελούσε σχετικό ερωτηματολόγιο, το οποίο περιελάμβανε 30 ερωτήσεις, χωρισμένες σε τρία μέρη. Το δείγμα αποτέλεσαν 40 τριτοετείς, τεταρτοετείς και απόφοιτοι φοιτητές λογοθεραπείας του ΤΕΠΑΚ και ένα μέρος από τεταρτοετείς φοιτητές του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έγινε πιλοτική έρευνα. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν ταξινομήθηκαν στο πρόγραμμα της Microsoft Excel. Αποτελέσματα: Η τηλεπρακτική (ΤΠ) ήταν η εναλλακτική λύση που χρησιμοποιήθηκε από τους φοιτητές στις θεραπευτικές τους συνεδρίες εν καιρώ πανδημίας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από τους φοιτητές ήταν η τηλελογοθεραπεία 1:1 και οι φοιτητές ήταν ευχαριστημένοι με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν μέσω της τηλεπρακτικής. Η πλειοψηφία των φοιτητών προτίμησαν τη φυσική παρουσία έναντι της τηλελογοθεραπείας. Συμπεράσματα: Η χρήση της ΤΠ κατά τη διάρκεια της Κλινικής/Πρακτικής Άσκησης, ήταν αποτελεσματική και αυτό διαφαίνεται τόσο από την ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν οι φοιτητές, όσο και με την ικανοποίηση που ένιωσαν κατά την ΤΠ. Οι φοιτητές φαίνεται να υποστηρίζουν τη φυσική παρουσία έναντι της ΤΠ για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους γιατί αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και σιγουριά, λόγω του ότι είχαν προηγούμενη εμπειρία στην Κλινική Άσκηση I και II.
Description: Introduction: Speech therapy is the science that deals with the prevention, evaluation, diagnosis, treatment of communication disorders in children and adults (Kampanarou, 2007). This paper was an innovative research and concerned the attitudes of speech therapy students regarding the effects of the pandemic (Covid-19) on the Clinical / Internship of the Cyprus University of Technology (TEPAK). The purpose of this research is to present the alternative solutions, which were applied in the Clinical / Practice during the pandemic and how they had impacted students on clinical experienced. Methodology: The tool used in this research was in the form of a questionnaire, which included 30 questions, divided into three parts. The sample consisted of 40 third-year, fourth-year and graduate students of speech therapy at cut and a part of fourth-year students of the European University of Cyprus (EUC). A pilot survey was conducted. The data collected was classified in Microsoft Excel. Results: Telepractice (TP) was the alternative used by students in their treatment sessions during the pandemic. The method most used by the students was TP 1: 1 and the students were satisfied with the quality of the services they offered through the TP. The majority of students preferred physical presence over TP. Conclusions: The use of TP during the Clinical / Internship was effective and this is evident both from the quality of the services offered by the students and from the satisfaction they felt during the internship. Students seem to support physical presence over TP to offer their services because they feel more confident due to their previous experience in Clinical Exercise I and II.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23365
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΡΙΤΟΥ.pdfAbstract180.94 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

186
Last Week
4
Last month
5
checked on 6 Νοε 2024

Download(s) 10

152
checked on 6 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons