Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23365
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠετεινού, Κάκια-
dc.contributor.authorΧαρίτου, Κυριακή-
dc.date.accessioned2021-10-22T10:27:36Z-
dc.date.available2021-10-22T10:27:36Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23365-
dc.descriptionIntroduction: Speech therapy is the science that deals with the prevention, evaluation, diagnosis, treatment of communication disorders in children and adults (Kampanarou, 2007). This paper was an innovative research and concerned the attitudes of speech therapy students regarding the effects of the pandemic (Covid-19) on the Clinical / Internship of the Cyprus University of Technology (TEPAK). The purpose of this research is to present the alternative solutions, which were applied in the Clinical / Practice during the pandemic and how they had impacted students on clinical experienced. Methodology: The tool used in this research was in the form of a questionnaire, which included 30 questions, divided into three parts. The sample consisted of 40 third-year, fourth-year and graduate students of speech therapy at cut and a part of fourth-year students of the European University of Cyprus (EUC). A pilot survey was conducted. The data collected was classified in Microsoft Excel. Results: Telepractice (TP) was the alternative used by students in their treatment sessions during the pandemic. The method most used by the students was TP 1: 1 and the students were satisfied with the quality of the services they offered through the TP. The majority of students preferred physical presence over TP. Conclusions: The use of TP during the Clinical / Internship was effective and this is evident both from the quality of the services offered by the students and from the satisfaction they felt during the internship. Students seem to support physical presence over TP to offer their services because they feel more confident due to their previous experience in Clinical Exercise I and II.en_US
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η λογοθεραπεία είναι η επιστήμη η οποία ενασχολείται με την πρόληψη, την αξιολόγηση, τη διάγνωση, τη θεραπεία των διαταραχών επικοινωνίας, σε παιδιά και ενήλικες (Καμπανάρου, 2007). Η παρούσα εργασία ήταν μια καινοτόμος έρευνα και αφορούσε τις στάσεις των φοιτητών λογοθεραπείας, σχετικά με τις επιδράσεις της πανδημίας (Covid-19) στην Κλινική/Πρακτική Άσκηση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ). Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να παρουσιαστούν οι εναλλακτικές λύσεις, που εφαρμόστηκαν στην Κλινική/Πρακτική άσκηση εν καιρώ πανδημίας και πως αυτές είχαν αντίκτυπο στο πως οι φοιτητές βίωσαν την όλη διαδικασία. Μεθοδολογία: Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε στη συγκεκριμένη έρευνα αποτελούσε σχετικό ερωτηματολόγιο, το οποίο περιελάμβανε 30 ερωτήσεις, χωρισμένες σε τρία μέρη. Το δείγμα αποτέλεσαν 40 τριτοετείς, τεταρτοετείς και απόφοιτοι φοιτητές λογοθεραπείας του ΤΕΠΑΚ και ένα μέρος από τεταρτοετείς φοιτητές του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έγινε πιλοτική έρευνα. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν ταξινομήθηκαν στο πρόγραμμα της Microsoft Excel. Αποτελέσματα: Η τηλεπρακτική (ΤΠ) ήταν η εναλλακτική λύση που χρησιμοποιήθηκε από τους φοιτητές στις θεραπευτικές τους συνεδρίες εν καιρώ πανδημίας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από τους φοιτητές ήταν η τηλελογοθεραπεία 1:1 και οι φοιτητές ήταν ευχαριστημένοι με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν μέσω της τηλεπρακτικής. Η πλειοψηφία των φοιτητών προτίμησαν τη φυσική παρουσία έναντι της τηλελογοθεραπείας. Συμπεράσματα: Η χρήση της ΤΠ κατά τη διάρκεια της Κλινικής/Πρακτικής Άσκησης, ήταν αποτελεσματική και αυτό διαφαίνεται τόσο από την ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν οι φοιτητές, όσο και με την ικανοποίηση που ένιωσαν κατά την ΤΠ. Οι φοιτητές φαίνεται να υποστηρίζουν τη φυσική παρουσία έναντι της ΤΠ για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους γιατί αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και σιγουριά, λόγω του ότι είχαν προηγούμενη εμπειρία στην Κλινική Άσκηση I και II.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherqen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦοιτητέςen_US
dc.subjectΛογοθεραπείαen_US
dc.subjectΤηλεπρακτικήen_US
dc.subjectΠανδημία (Covid-19)en_US
dc.subjectΚλινική/Πρακτική Άσκησηen_US
dc.subject.otherStudentsen_US
dc.subject.otherSpeech therapyen_US
dc.subject.otherTelepracticeen_US
dc.subject.otherPandemic (Covid-19)en_US
dc.subject.otherClinical / Internshipen_US
dc.titleΑπόψεις φοιτητών λογοθεραπείας σχετικά με τις επιδράσεις στην κλινική/πρακτική άσκηση εν καιρώ πανδημίας (COVID-19) : εναλλακτικές λύσειςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6580-5190-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΡΙΤΟΥ.pdfAbstract180.94 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

158
Last Week
1
Last month
6
checked on May 13, 2024

Download(s) 10

146
checked on May 13, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons