Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23263
Τίτλος: Editorial
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Marketing science;Sports;Athletes
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Πηγή: International Journal of Sport Management and Marketing, 2020, vol. 20, no. 1/2, pp. 1-8
Volume: 20
Issue: 1/2
Start page: 1
End page: 8
Link: https://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijsmm&year=2020&vol=20&issue=1/2
Περιοδικό: International Journal of Sport Management and Marketing 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23263
ISSN: 17402808
Rights: © InderScience
Type: Article
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

260
Last Week
0
Last month
3
checked on 20 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons