Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23182
Τίτλος: Half a Century of Super Bowl Commercials: A Content Analysis of Humorous Advertising Styles
Συγγραφείς: Timamopoulou, Artemis 
Hatzithomas, Leonidas 
Boutsouki, Christina 
Voutsa, Maria C. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Humorous commercials;Humor styles;American society
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Πηγή: Advances in Advertising Research (Vol. XI), 2021, pp. 137-150
Start page: 137
End page: 150
Περίληψη: Humor is an integral part of our everyday reality. It is a source of strength to compete with and face personal and social challenges as well as political disruptions (Berger 2008). Humor is imbedded in every culture (Berger 1987) and an individual’s sense of humor reveals not only aspects of their personality but also their mode of social interaction (Lynch 2002).
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23182
ISBN: 978-3-658-32201-4
DOI: 10.1007/978-3-658-32201-4_10
Rights: © The Author(s)
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Book Chapter
Affiliation: University of Macedonia 
Aristotle University of Thessaloniki 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Timamopoulou2021_Chapter_HalfACenturyOfSuperBowlCommerc.pdfFulltext227.66 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

292
Last Week
1
Last month
3
checked on 5 Οκτ 2024

Download(s) 50

666
checked on 5 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons