Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23176
Τίτλος: New Marketing Strategies and Value Co-Creation in Tourism
Συγγραφείς: Solakis, Konstantinos 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Marketing strategies;Tourism
Ημερομηνία Έκδοσης: 15-Φεβ-2019
Πηγή: Webinar Versatile Islands Cooperating for New Services and Innovation in Tourism Project, 2019, 15 February
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23176
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Ioannina 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

252
Last Week
1
Last month
1
checked on 7 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons