Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/23175
Τίτλος: | Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων | Συγγραφείς: | Σολάκης, Κωνσταντίνος Σολάκη, Μελίνα Νικολάου, Αικατερίνη |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Λέξεις-κλειδιά: | Μετασχηματίζουσα μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Τέχνη;Τουριστική οικονομία | Ημερομηνία Έκδοσης: | Οκτ-2016 | Πηγή: | 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, 2016, 21-23 Οκτωβρίου, Λάρισα, Ελλάδα | Conference: | Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας | Περίληψη: | Στην παρούσα εργασία περιγράφεται μια τρίωρη εκπαιδευτική ενότητα στην οποία χρησιμοποιούνται έργα τέχνης, ακολουθώντας τη μέθοδο: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία». Πιο συγκεκριμένα, η διδακτική ενότητα αφορά στο αντικείμενο της τουριστικής οικονομίας και απευθύνεται σε ενήλικες καταρτιζόμενους στον τουρισμό. Επιπρόσθετα, ο φορέας εκπαίδευσης ενηλίκων είναι τα ΚΕΚ και η διδακτική ενότητα είναι το τουριστικό προϊόν. Σκοπός είναι η ενίσχυση της μάθησης και ο μετασχηματισμός παγιωμένων αντιλήψεων μέσα από τη χρήση της διαίσθησης και της αισθητικής. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/23175 | Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | Type: | Conference Papers | Affiliation: | Harokopio University University of Ioannina University of Seville |
Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
solakis.pdf | Fulltext | 528.98 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
421
Last Week
0
0
Last month
11
11
checked on 22 Δεκ 2024
Download(s) 50
302
checked on 22 Δεκ 2024
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons