Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23175
Τίτλος: Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων
Συγγραφείς: Σολάκης, Κωνσταντίνος 
Σολάκη, Μελίνα 
Νικολάου, Αικατερίνη 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Μετασχηματίζουσα μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Τέχνη;Τουριστική οικονομία
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτ-2016
Πηγή: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, 2016, 21-23 Οκτωβρίου, Λάρισα, Ελλάδα
Conference: Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας 
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία περιγράφεται μια τρίωρη εκπαιδευτική ενότητα στην οποία χρησιμοποιούνται έργα τέχνης, ακολουθώντας τη μέθοδο: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία». Πιο συγκεκριμένα, η διδακτική ενότητα αφορά στο αντικείμενο της τουριστικής οικονομίας και απευθύνεται σε ενήλικες καταρτιζόμενους στον τουρισμό. Επιπρόσθετα, ο φορέας εκπαίδευσης ενηλίκων είναι τα ΚΕΚ και η διδακτική ενότητα είναι το τουριστικό προϊόν. Σκοπός είναι η ενίσχυση της μάθησης και ο μετασχηματισμός παγιωμένων αντιλήψεων μέσα από τη χρήση της διαίσθησης και της αισθητικής.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23175
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Harokopio University 
University of Ioannina 
University of Seville 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
solakis.pdfFulltext528.98 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

389
Last Week
3
Last month
6
checked on 26 Ιουλ 2024

Download(s) 50

258
checked on 26 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons