Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/19485
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΜπίνος, Πάρης-
dc.date.accessioned2020-12-28T07:37:16Z-
dc.date.available2020-12-28T07:37:16Z-
dc.date.issued2020-09-25-
dc.identifier.citation5o Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας-Τομέας Ειδική Αγωγήen_US
dc.identifier.isbn978-618-5458-07-2-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/19485-
dc.description.abstractΕισαγωγή: H Ακουστική Εκπαίδευση (ΑΕ) αποτελεί μια καθοριστική μέθοδο παρέμβασης για την αντιστάθμιση της υποβάθμισης του ακουστικού σήματος ατόμων με απώλεια ακοής. Παρόλα αυτά οι μισοί περίπου λήπτες ακουστικών βοηθημάτων παραμένουν δυσαρεστημένοι με τα ακουστικά τους. Βασική αιτία η μη ανταπόκρισή τους στην αντίληψη των ομιλητικών ερεθισμάτων ειδικά υπό συνθήκες θορύβου. Στόχος: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη του ρόλου της ΑΕ στην βελτίωση της επικοινωνίας ατόμων με απώλεια ακοής. Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη είναι μια βιβλιογραφική ανασκόπηση τελευταίας δεκαετίας μέσα από τη βάση δεδομένων PubMed/Medline. Η διερεύνηση του ρόλου της ΑΕ στην επικοινωνία στηρίχθηκε στην παρουσίαση των κριτηρίων υποψηφιότητας των πελατών για λήψη ΑΕ, μέσα από ταξινόμηση των πελατών σε προγλωσσικούς και μεταγλωσσικούς πελάτες, αλλά και μεταξύ αυτών με Ακουστικά Βαρηκοΐας ή Κοχλιακά Εμφυτεύματα. Παράλληλα, έγινε παρουσίαση των βασικών τεσσάρων αρχών σχεδιασμού προγραμμάτων ΑΕ, μέσα από ειδική αναφορά σε δραστηριότητες ΑΕ για παιδιά. Καθοριστικός ο ρόλος της σειράς εκπαίδευσης διαφόρων συμφωνικών ήχων, ώστε να επιτευχθεί η ΑΕ σε παιδιά, αλλά και η ισοδύναμης αξίας ΑΕ στο προσωδιακό κομμάτι της εκπαίδευσης. Συζήτηση: Τα οφέλη της ΑΕ έχουν αναφερθεί σε διάφορες δημοσιευμένες μελέτες με κριτές, παρόλα αυτά παραμένει μεγάλη η ανάγκη επιπλέον ερευνών σχετικά με τα είδη της ΑΕ και τα πιθανά οφέλη στην επικοινωνία, ανά υποκατηγορία συμμετεχόντων. Διάφορα εμπόδια σε υπάρχουσες δημοσιευμένες μελέτες πρέπει να ξεπεραστούν, όπως τα μικρά δείγματα συμμετεχόντων, ανεπαρκείς περιγραφές προγραμμάτων της ΑΕ αλλά και η έλλειψη μακροχρόνιων μελετών. Η παράλληλη χρήση της χειλεοανάγνωσης έδειξε πως βελτιώνει σε διάφορες μελέτες τις επιδόσεις στην επικοινωνία, σε σύγκριση με παιδιά των οποίων η εκπαίδευση στηρίχθηκε στην ολική επικοινωνία.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚώφωσηen_US
dc.subjectΒαρηκοΐαen_US
dc.subjectΑκουστική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΛογοθεραπείαen_US
dc.titleΟ ρόλος της Ακουστικής Εκπαίδευσης στην αποκατάσταση της επικοινωνίαςen_US
dc.typeConference Papersen_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.subject.categoryHealth Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.relation.conferenceΠανελλήνιο Συνέδριο Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας-Τομέας Ειδική Αγωγήen_US
dc.identifier.doi10.13140/RG.2.2.25481.88163en_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.openairetypeconferenceObject-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3850-1866-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Full Article Binos.pdf964.15 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

498
Last Week
6
Last month
8
checked on 6 Νοε 2024

Download(s) 20

669
checked on 6 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons