Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/19176
Τίτλος: | Self-management disease skills in people with severe neuro-cognitive disorders: a myth or matter of systematic education? | Συγγραφείς: | Hatzioannou, Aikaterini Papastavrou, Evridiki Chatzittof, Andreas Sokratous, Sokratis Karanikola, Maria |
Major Field of Science: | Medical and Health Sciences | Field Category: | Clinical Medicine | Λέξεις-κλειδιά: | Neuro-biological disturbances;Bipolar Disorder;Educational interventions | Ημερομηνία Έκδοσης: | Απρ-2019 | Πηγή: | European Psychiatry, 2019, vol. 56, suppl. S, p. S334 | Volume: | 56 | Issue: | suppl. S | Start page: | S334 | End page: | S334 | Περιοδικό: | European Psychiatry | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/19176 | ISSN: | 09249338 | DOI: | 10.1016/j.eurpsy.2019.01.002 | Rights: | © Elsevier Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Type: | Article | Affiliation: | Cyprus University of Technology University of Cyprus |
Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Άρθρα/Articles |
CORE Recommender
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons