Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18446
Title: Σχεδιασμός διαφημίσεων εναντία της ενδοοικογενειακής βίας
Authors: Θεοδώρου, Δήμητρα 
Keywords: Διαφημίσεις κοινωνικού περιεχομένου;Ενδοοικογενειακή βία;Ευαισθητοποίηση
Advisor: Ζαντίδης, Ευριπίδης
Issue Date: Apr-2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Oι καμπάνιες σχετικά με κοινωνικά θέματα κατέχουν ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητας μας. Όλο και περισσότερες καμπάνιες αναπτύσσονται με απώτερο σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του σύγχρονου ανθρώπου. Η ενδοοικογενειακή βία αποτελεί ένα αρκετά σοβαρό και λεπτεπίλεπτο θέμα. το οποίο έχει απασχολήσει πολλές φορές τα διεθνή και τοπικά μέσα. Παρόλα αυτά, περιορισμένη οπτική επικοινωνία του θέματος στα ΜΜΕ στην Κύπρο αποτέλεσε αφορμή για την δημιουργία διαφημίσεων. Μέσω της γραφιστικής, ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη συγκεκριμένων αφισών για την ενημέρωση την ευαισθητοποίηση του κοινού και την καταγγελία από πιθανά θύματα της ενδοοικογενειακής βίας. Βασικοί άξονες της έρευνας και σχεδίασης των διαφημίσεων, ήταν η μελέτη του προβλήματος και των μορφών βίας που εμπεριέχει, καθώς επίσης και οι τρόποι αφύπνισης του κοινού για αυτές. Η μεθοδολογία της έρευνας δράσης χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση του πρακτικού έργου με ερωτηματολόγια που τέθηκαν σε συγκεκριμένες ομάδες για την ολοκλήρωση του. Εν κατακλείδι, μέσω της ολοκλήρωσης της έρευνας, προκύπτουν εισηγήσεις και αδυναμίες για μελλοντικό επανασχεδιασμό
Description: Social media campaigns are a big part of our daily lives. More and more campaigns are being developed with the ultimate goal of informing and raising awareness of modern people. Domestic violence is a very serious and delicate issue, which has often preoccupied the international and local media. However, limited visual communication of the issue in the media in Cyprus was the reason for the creation of advertisements. Through graphic design, the purpose of this dissertation is to design and develop specific posters to inform the public about awareness and complaints from potential victims of domestic violence. The main focus of advertisements‟ research and design has been to study the problem and the forms of violence it involves, as well as ways to awaken the public to it. The methodology of the action research was used to evaluate the practical project with questionnaires submitted to specific groups for its completion. In conclusion, through the completion of the research, suggestions and weaknesses for future redesign emerge.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18446
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Dimitra Theodorou.pdfAbstract758.12 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 10

188
Last Week
0
Last month
0
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 10

127
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons