Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/15995
Τίτλος: | How MISSION BERLIN gamified my FL/L2-German class – a six-week journey | Συγγραφείς: | Pardoel, Bart Papadima-Sophocleous, Salomi |
Editors: | Taalas, Pepi Jalkanen, Juha Bradley, Linda Thouësny, Sylvie |
Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | HUMANITIES | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2018 | Πηγή: | Future-proof CALL: language learning as exploration and encounters – short papers from EUROCALL 2018 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/15995 | DOI: | 10.14705/rpnet.2018.26.846 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
Page view(s) 50
308
Last Week
0
0
Last month
7
7
checked on 30 Αυγ 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα