Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15754
Τίτλος: The role of personality in consumer fair trade engagement: Implications on ethically-minded behaviour
Συγγραφείς: Leonidou, Leonidas C. 
Gillani, Alvina 
Kutaula, Smirti 
Christodoulides, Paul 
Major Field of Science: Engineering and Technology
Field Category: Electrical Engineering - Electronic Engineering - Information Engineering
Λέξεις-κλειδιά: consumer fair trade engagement
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Πηγή: Winter AMA Academic Conference, Austin TX, U.S.A., 2019
Link: https://www.ama.org/events/conference/2019-ama-winter-academic-conference/
Conference: Winter AMA Academic Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15754
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

317
Last Week
0
Last month
3
checked on 3 Φεβ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα