Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13047
Τίτλος: Interrelations and multi-semiosis of national identity and cultural meanings in print advertisements of Cyprus airways: our destination is us
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Sociology
Λέξεις-κλειδιά: Multi-semiosis;National identity;Print advertisements;Cyprus airways
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2017
Πηγή: 13th World Congress of Semiotics, 2017, 26-30 June, Kaunas, Lithuania
Conference: 13th World Congress of Semiotics 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13047
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

368
Last Week
1
Last month
30
checked on 14 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα