Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12716
Τίτλος: Σχεδιασμός εύκαμπτων οδοστρωμάτων
Συγγραφείς: Ιωάννου, Ουρανία 
Λέξεις-κλειδιά: Μέθοδοι διαστασιολόγησης;Εύκαμπτο οδόστρωμα;Παράγοντες εύκαμπτων οδοστρωμάτων
Advisor: Οικονομίδης, Ιωάννης
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2018
Περίληψη: Η διπλωματική αυτή μελέτη εκπονείται κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους σπουδών σαν απαιτούμενη εργασία για απόκτηση πτυχίου Πολιτικής Μηχανικής από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων και γίνεται επεξήγηση για τις διάφορες παραμέτρους που επηρεάζουν τη διαστασιολόγηση των οδοστρωμάτων, όπως και σύγκριση των τριών μεθοδολογιών που έχουν επιλεγεί. Η πρώτη ενότητα περιγράφει την ιστορική αναδρομή και τους τρόπους με τους οποίους οι πρόγονοι μας κατασκεύαζαν τα οδοστρώματα. Στη δεύτερη ενότητα δίδονται γενικές πληροφορίες για τα εύκαμπτα οδοστρώματα και περιγράφονται οι πιθανές στρώσεις που τα αποτελούν. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαστασιολόγηση των εύκαμπτων οδοστρωμάτων και πως ο κάθε ένας επηρεάζει τη διαστασιολόγηση. Η τέταρτη ενότητα περιγράφει τις ιδιότητες τις ασφάλτου και των παραγόμενων ασφαλτoμιγμάτων που χρησιμοποιούνται σε εύκαμπτα οδοστρώματα. Στην πέμπτη ενότητα περιγράφονται οι παράμετροι που επηρεάζουν τη διαστασιολόγηση. Στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των μεθόδων διαστασιολόγησης του οργανισμού AASHTO, του οργανισμού Asphalt Institute και του Τμήματος Δημοσίων Έργων Κύπρου. Στο τέλος, γίνεται η σύγκριση των τριών μεθόδων σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων και δίνονται πίνακες και γραφικές παραστάσεις όπου γίνεται μια τεχνοοικονομική ανάλυση για τη κάθε μια.
Description: This thesis is submitted in partial fulfillment of requirements for an undergraduate degree in Civil Engineering at the Cyprus University of Technology. It studies the subject of flexible pavement design and the parameters, which affect the thicknesses of the pavement layers. A comparison of various pavement design methodologies is then made. In the first section a historical survey of how pavement design and construction has evolved since Roman times. The second section provides a general information on flexible pavements construction and describes the possible pavement layers. In the third section the factors and the parameters that influence the design of flexible pavements are discussed. The fourth section describes the properties of asphalt cement and bituminous mixtures used in flexible pavements. The fifth section describes the parameters that affect the design and consequently the thicknesses of the various layers of the pavement.. The following three methodologies are then used to design a stretch of road under the same variables and conditions. These are the AASHTO guide for design of pavement structures, the Asphalt Institute thickness design procedure, and the method used by the Department of Public Works of the Republic of Cyprus. At the end, the three methods of designing flexible pavements are compared and tables and graphs are given, in which a techno-economic analysis and a comparison is carried out.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12716
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Ιωάννου Ουρανία.pdf3.64 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

204
Last Week
2
Last month
10
checked on 11 Μαϊ 2024

Download(s) 50

3.635
checked on 11 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα