Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12716
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΙωάννου, Ουρανία-
dc.date.accessioned2018-08-24T07:32:52Z-
dc.date.available2018-08-24T07:32:52Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12716-
dc.descriptionThis thesis is submitted in partial fulfillment of requirements for an undergraduate degree in Civil Engineering at the Cyprus University of Technology. It studies the subject of flexible pavement design and the parameters, which affect the thicknesses of the pavement layers. A comparison of various pavement design methodologies is then made. In the first section a historical survey of how pavement design and construction has evolved since Roman times. The second section provides a general information on flexible pavements construction and describes the possible pavement layers. In the third section the factors and the parameters that influence the design of flexible pavements are discussed. The fourth section describes the properties of asphalt cement and bituminous mixtures used in flexible pavements. The fifth section describes the parameters that affect the design and consequently the thicknesses of the various layers of the pavement.. The following three methodologies are then used to design a stretch of road under the same variables and conditions. These are the AASHTO guide for design of pavement structures, the Asphalt Institute thickness design procedure, and the method used by the Department of Public Works of the Republic of Cyprus. At the end, the three methods of designing flexible pavements are compared and tables and graphs are given, in which a techno-economic analysis and a comparison is carried out.en_US
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή μελέτη εκπονείται κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους σπουδών σαν απαιτούμενη εργασία για απόκτηση πτυχίου Πολιτικής Μηχανικής από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων και γίνεται επεξήγηση για τις διάφορες παραμέτρους που επηρεάζουν τη διαστασιολόγηση των οδοστρωμάτων, όπως και σύγκριση των τριών μεθοδολογιών που έχουν επιλεγεί. Η πρώτη ενότητα περιγράφει την ιστορική αναδρομή και τους τρόπους με τους οποίους οι πρόγονοι μας κατασκεύαζαν τα οδοστρώματα. Στη δεύτερη ενότητα δίδονται γενικές πληροφορίες για τα εύκαμπτα οδοστρώματα και περιγράφονται οι πιθανές στρώσεις που τα αποτελούν. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαστασιολόγηση των εύκαμπτων οδοστρωμάτων και πως ο κάθε ένας επηρεάζει τη διαστασιολόγηση. Η τέταρτη ενότητα περιγράφει τις ιδιότητες τις ασφάλτου και των παραγόμενων ασφαλτoμιγμάτων που χρησιμοποιούνται σε εύκαμπτα οδοστρώματα. Στην πέμπτη ενότητα περιγράφονται οι παράμετροι που επηρεάζουν τη διαστασιολόγηση. Στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των μεθόδων διαστασιολόγησης του οργανισμού AASHTO, του οργανισμού Asphalt Institute και του Τμήματος Δημοσίων Έργων Κύπρου. Στο τέλος, γίνεται η σύγκριση των τριών μεθόδων σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων και δίνονται πίνακες και γραφικές παραστάσεις όπου γίνεται μια τεχνοοικονομική ανάλυση για τη κάθε μια.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΜέθοδοι διαστασιολόγησηςen_US
dc.subjectΕύκαμπτο οδόστρωμαen_US
dc.subjectΠαράγοντες εύκαμπτων οδοστρωμάτωνen_US
dc.titleΣχεδιασμός εύκαμπτων οδοστρωμάτωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ιωάννου Ουρανία.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

204
Last Week
3
Last month
10
checked on May 12, 2024

Download(s) 50

3,637
checked on May 12, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.