Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10764
Τίτλος: Μελέτη μοντέρνων και μεταμοντέρνων διαφημιστικών μηνυμάτων: ανάπτυξη μιας νέας τυπολογίας για την ανάλυση περιεχομένου
Συγγραφείς: Καππιτζή, Παναγιώτα 
Λέξεις-κλειδιά: Μοντερνισμός;Μεταμοντερνισμός;Τηλεοπτική διαφήμιση;Ανάλυση περιεχομένου;Ανάπτυξη τυπολογίας Μοντερνισμού και Μεταμοντερνισμού
Advisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2015
Περίληψη: Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Μελέτη μοντέρνων και μεταμοντέρνων διαφημιστικών μηνυμάτων: ανάπτυξη μιας νέας τυπολογίας για την ανάλυση περιεχομένου» εκπονήθηκε από την Παναγιώτα Καππιτζή, τεταρτοετή φοιτήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του Δρ. Λεωνίδα Χατζηθωμά και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2015. Οι μεταβολές που παρουσιάζονται από τη μετάβαση του Μοντερνισμού στον Μεταμοντερνισμό επηρεάζουν το περιεχόμενο των διαφημίσεων με αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση των στρατηγικών στόχευσης των καταναλωτών (Τηλικίδου, 2003). Η υφιστάμενη μελέτη στόχευε στην ανάπτυξη μιας τυπολογίας διαχωρισμού των διαφημίσεων σε μοντέρνες και μεταμοντέρνες. Επιμέρους στόχοι ήταν η μελέτη των μεταβολών που εμφανίζονται στο κοινωνικό-πολιτισμικό πλαίσιο καθώς και στο πώς οι αλλαγές αυτές αντικατοπτρίζονται στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι διαφημίσεις στην τηλεόραση. Η προτεινόμενη τυπολογία σε συνδυασμό με τη διερεύνηση των μεταβολών αυτών δημιουργούν τεχνικές που δύναται να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά για την προσέλκυση των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις. Η στρατηγική που έχει επιλεχθεί για τη διερεύνηση του φαινομένου και την εξέταση της τυπολογίας σε εμπειρικό επίπεδο είναι ποσοτική μέσω ανάλυσης περιεχομένου, όπου μελετήθηκαν 610 τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα για τα έτη 2004 και 2014, τα οποία προβλήθηκαν στην Ελλάδα. Με βάση τη βιβλιογραφική ανασκόπηση έχει επιτευχθεί η λειτουργικοποίηση των δύο θεωρητικών κινημάτων σε μετρήσιμα στοιχεία, τα οποία αποτελούν την τυπολογία στην οποία στηρίχθηκε η ανάλυση των διαφημίσεων. Επιπρόσθετα, μέσα από το στάδιο της ανάλυσης προέκυψε η επιβεβαίωση των ερευνητικών υποθέσεων αναφορικά με την αύξηση των μεταμοντέρνων στοιχείων στη διαφήμιση κατά την ερευνώμενη δεκαετία.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10764
Rights: Απαγορέυεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή,ηλεκτρονική η άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Πτυχιακή εργασία - Παναγιώτα Καππιτζή.pdfFulltext1.89 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

386
Last Week
1
Last month
0
checked on 14 Μαρ 2025

Download(s)

1.163
checked on 14 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα