Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10764
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδας-
dc.contributor.authorΚαππιτζή, Παναγιώτα-
dc.date.accessioned2018-03-09T09:01:20Z-
dc.date.available2018-03-09T09:01:20Z-
dc.date.issued2015-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/10764-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Μελέτη μοντέρνων και μεταμοντέρνων διαφημιστικών μηνυμάτων: ανάπτυξη μιας νέας τυπολογίας για την ανάλυση περιεχομένου» εκπονήθηκε από την Παναγιώτα Καππιτζή, τεταρτοετή φοιτήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του Δρ. Λεωνίδα Χατζηθωμά και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2015. Οι μεταβολές που παρουσιάζονται από τη μετάβαση του Μοντερνισμού στον Μεταμοντερνισμό επηρεάζουν το περιεχόμενο των διαφημίσεων με αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση των στρατηγικών στόχευσης των καταναλωτών (Τηλικίδου, 2003). Η υφιστάμενη μελέτη στόχευε στην ανάπτυξη μιας τυπολογίας διαχωρισμού των διαφημίσεων σε μοντέρνες και μεταμοντέρνες. Επιμέρους στόχοι ήταν η μελέτη των μεταβολών που εμφανίζονται στο κοινωνικό-πολιτισμικό πλαίσιο καθώς και στο πώς οι αλλαγές αυτές αντικατοπτρίζονται στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι διαφημίσεις στην τηλεόραση. Η προτεινόμενη τυπολογία σε συνδυασμό με τη διερεύνηση των μεταβολών αυτών δημιουργούν τεχνικές που δύναται να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά για την προσέλκυση των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις. Η στρατηγική που έχει επιλεχθεί για τη διερεύνηση του φαινομένου και την εξέταση της τυπολογίας σε εμπειρικό επίπεδο είναι ποσοτική μέσω ανάλυσης περιεχομένου, όπου μελετήθηκαν 610 τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα για τα έτη 2004 και 2014, τα οποία προβλήθηκαν στην Ελλάδα. Με βάση τη βιβλιογραφική ανασκόπηση έχει επιτευχθεί η λειτουργικοποίηση των δύο θεωρητικών κινημάτων σε μετρήσιμα στοιχεία, τα οποία αποτελούν την τυπολογία στην οποία στηρίχθηκε η ανάλυση των διαφημίσεων. Επιπρόσθετα, μέσα από το στάδιο της ανάλυσης προέκυψε η επιβεβαίωση των ερευνητικών υποθέσεων αναφορικά με την αύξηση των μεταμοντέρνων στοιχείων στη διαφήμιση κατά την ερευνώμενη δεκαετία.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορέυεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή,ηλεκτρονική η άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΜοντερνισμόςen_US
dc.subjectΜεταμοντερνισμόςen_US
dc.subjectΤηλεοπτική διαφήμισηen_US
dc.subjectΑνάλυση περιεχομένουen_US
dc.subjectΑνάπτυξη τυπολογίας Μοντερνισμού και Μεταμοντερνισμούen_US
dc.titleΜελέτη μοντέρνων και μεταμοντέρνων διαφημιστικών μηνυμάτων: ανάπτυξη μιας νέας τυπολογίας για την ανάλυση περιεχομένουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2014-2015en_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

386
Last Week
1
Last month
0
checked on Mar 14, 2025

Download(s)

1,163
checked on Mar 14, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.