Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/10031
Τίτλος: | Η πορεία προς την αφαίρεση : απο τον κατασκευαστικό χώρο του cezanne στους αυτοσχεδιασμούς του kandinsky | Συγγραφείς: | Θεοφιλίδης, Μάριος | Λέξεις-κλειδιά: | Διάσπαση;Παράλληλη αποστασιοποίηση;Ιμπρεσιονιστές | Advisor: | Λουϊζίδη, Νίκη Δανός, Αντώνης |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2016 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Περίληψη: | Η συστηματική αφαίρεση της μορφής, δηλαδή η διάσπαση της μέσω του χρώματος και η παράλληλη αποστασιοποίηση από την αυστηρότητα του σχεδίου, αποτελεί ουσιαστική παράμετρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας των ιμπρεσιονιστών. Στο έργο του Eugene Delacroix παρατηρούμε τα πρώτα δείγματα αφαίρεσης και διάσπασης της μορφής, στοιχείο που αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης για τους μεταγενέστερους καλλιτέχνες. Η Αποθέωση του Delacroix του Paul Cezanne αποτελεί το έναυσμα για την ανάλυση που θα ακολουθήσει στην παρούσα διατριβή, η οποία θα εστιάσει κυρίως στο έργο του Cezanne, με παράλληλες αναφορές στο έργο του Claude Monet. Ο Wassily Kandinsky, επηρεαζόμενος από έργα του Monet, μελέτησε τον Cezanne, βασίστηκε στο χρώμα αποδίδοντας του αλληγορική σημασία μέσα από τα θεωρητικά του κείμενα, εξελίσσοντας την αφηρημένη απεικόνιση της μορφής. | Description: | The progressive dissolution of the form, based on colour and given the parallel deviation from the rigidity of the line, constitutes a significant parameter of the impressionists' work. In Eugene Delacroix's work the early stages of the dissolution of the form may be traced, becoming a guiding reference for the artists that followed. The Apotheosis of Delacroix by Paul Cezanne serves as the starting point for the present thesis, focusing mainly on Cezanne's work, with parallel references to Claude Monet's work. Influenced by Monet's work, Wassily Kandinsky studied Cezanne, attributed to colour a significant role in his artistic work as well as an allegorical meaning through his theoretical work, with the dissolution of the form evolving to abstraction. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/10031 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων | Type: | MSc Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Theophilides_Marios.pdf | Πλήρες κείμενο | 3.18 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
THESISABSTRACT_Theophilides_Marios.pdf | Περίληψη | 214.75 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
416
Last Week
0
0
Last month
2
2
checked on 27 Νοε 2024
Download(s) 10
247
checked on 27 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα