Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10031
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛουϊζίδη, Νίκη-
dc.contributor.advisorΔανός, Αντώνης-
dc.contributor.authorΘεοφιλίδης, Μάριος-
dc.date.accessioned2017-03-16T07:51:57Z-
dc.date.available2017-03-16T07:51:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/10031-
dc.descriptionThe progressive dissolution of the form, based on colour and given the parallel deviation from the rigidity of the line, constitutes a significant parameter of the impressionists' work. In Eugene Delacroix's work the early stages of the dissolution of the form may be traced, becoming a guiding reference for the artists that followed. The Apotheosis of Delacroix by Paul Cezanne serves as the starting point for the present thesis, focusing mainly on Cezanne's work, with parallel references to Claude Monet's work. Influenced by Monet's work, Wassily Kandinsky studied Cezanne, attributed to colour a significant role in his artistic work as well as an allegorical meaning through his theoretical work, with the dissolution of the form evolving to abstraction.en_US
dc.description.abstractΗ συστηματική αφαίρεση της μορφής, δηλαδή η διάσπαση της μέσω του χρώματος και η παράλληλη αποστασιοποίηση από την αυστηρότητα του σχεδίου, αποτελεί ουσιαστική παράμετρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας των ιμπρεσιονιστών. Στο έργο του Eugene Delacroix παρατηρούμε τα πρώτα δείγματα αφαίρεσης και διάσπασης της μορφής, στοιχείο που αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης για τους μεταγενέστερους καλλιτέχνες. Η Αποθέωση του Delacroix του Paul Cezanne αποτελεί το έναυσμα για την ανάλυση που θα ακολουθήσει στην παρούσα διατριβή, η οποία θα εστιάσει κυρίως στο έργο του Cezanne, με παράλληλες αναφορές στο έργο του Claude Monet. Ο Wassily Kandinsky, επηρεαζόμενος από έργα του Monet, μελέτησε τον Cezanne, βασίστηκε στο χρώμα αποδίδοντας του αλληγορική σημασία μέσα από τα θεωρητικά του κείμενα, εξελίσσοντας την αφηρημένη απεικόνιση της μορφής.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherΤμήμα Καλών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectΔιάσπασηen_US
dc.subjectΠαράλληλη αποστασιοποίησηen_US
dc.subjectΙμπρεσιονιστέςen_US
dc.titleΗ πορεία προς την αφαίρεση : απο τον κατασκευαστικό χώρο του cezanne στους αυτοσχεδιασμούς του kandinskyen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1en-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-4950-0925-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Theophilides_Marios.pdfΠλήρες κείμενο3.18 MBAdobe PDFView/Open
THESISABSTRACT_Theophilides_Marios.pdfΠερίληψη214.75 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

416
Last Week
0
Last month
2
checked on Nov 27, 2024

Download(s) 10

247
checked on Nov 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.