Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10030
Τίτλος: Visual metaphors in communication: Intertextual semiosis and déjà vu in print advertising
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Advertising;Intertextuality;Logos;Semiotics;Visual metaphors
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκ-2016
Πηγή: Revista Româna De Comunicare Si Relatii Publice, 2016, vol. 18, no. 3, pp. 65-74
Volume: 18
Issue: 3
Start page: 65
End page: 74
Περιοδικό: Romanian Journal of Communication and Public Relations 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10030
ISSN: 23445440
DOI: 10.21018/rjcpr.2016.3.216
Rights: © National University of Political Studies and Public Administration
Type: Article
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

SCOPUSTM   
Citations

4
checked on 9 Νοε 2023

Page view(s) 50

394
Last Week
1
Last month
11
checked on 13 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα