Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10012
Τίτλος: Betrayal Intention in International Business Relationships: Temporal and Contractual Moderating Effects
Συγγραφείς: Leonidou, Leonidas C. 
Aykol, Bilge 
Fotiadis, Thomas A. 
Christodoulides, Paul 
metadata.dc.contributor.other: Χριστοδουλίδης, Παύλος
Φωτιάδης, Θωμάς
Major Field of Science: Engineering and Technology
Field Category: Electrical Engineering - Electronic Engineering - Information Engineering
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: 19th World Marketing Congress, Paris, France, 2016
Link: http://www.ams-web.org/
Conference: World Marketing Congress 
Description: Leonidou L.C., Aykol B., Fotiadis T.A., Christodoulides P. (2017) Betrayal Intention in International Business Relationships: Temporal and Contractual Moderating Effects (An Abstract). In: Rossi P. (eds) Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics. Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science. Springer, Cham.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10012
DOI: 10.1007/978-3-319-47331-4_7
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Cyprus 
Dokuz Eylül University 
Democritus University of Thrace 
Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

459
Last Week
0
Last month
2
checked on 24 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα