Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/673
Τίτλος: Η έρευνα δράσης ως μεθοδολογία σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικής ιστοσελίδας
Συγγραφείς: Ιωάννου, Μαριάννα 
Λέξεις-κλειδιά: Εκπαιδευτική περιβαλλοντική ιστοσελίδα;Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Η απουσία μιας εκπαιδευτικής περιβαλλοντικής ιστοσελίδας με πληροφορίες για την Κύπρο, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια της τυπικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ώθησε την εκπαιδευτικό – ερευνήτρια στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής ιστοσελίδας για την κυπριακή βιοποικιλότητα (http://www.cyprusbiodiversityforkids.com). Για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της συγκεκριμένης ιστοσελίδας εφαρμόστηκε η τεχνική έρευνα δράσης με μαθητές ενός τμήματος Στ΄ τάξης δημοτικού σχολείου οι οποίοι λειτούργησαν ως πληροφοριοδότες και παρείχαν ανατροφοδότηση στην εκπαιδευτικό- ερευνήτρια. Η υλοποίηση της παρούσας τεχνικής έρευνας δράσης ακολούθησε το κλασσικό σπειροειδές μοντέλο που περιλάμβανε τα στάδια του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της παρατήρησης, του στοχασμού, του επανασχεδιασμού και ούτω καθεξής και διακόπηκε με την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου εφαρμογής για πρακτικούς σκοπούς διεκπεραίωσης της παρούσας εργασίας. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με παρατήρηση των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια της πλοήγησής τους στην ιστοσελίδα, με ημιδομημένη συνέντευξη των συμμετεχόντων και με ομάδα εστίασης (focus group). Από την εφαρμογή της παρούσας τεχνικής έρευνας δράσης προέκυψαν δεδομένα που αφορούσαν το σχεδιασμό, την ευχρηστία και τη μάθηση που επιτεύχθηκε μέσω της ιστοσελίδας τα οποία οδήγησαν στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας κατά τρόπο που να προωθεί τη μάθηση για τη βιοποικιλότητα της Κύπρου. Σε μια μελλοντική έρευνα θα μπορούσε να γίνει αξιολόγηση της μάθησης που επιτυγχάνεται μέσα από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/673
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Πλήρες Μαριάννα Ιωάννου.pdf575.52 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

1.125
Last Week
3
Last month
11
checked on 1 Ιουν 2024

Download(s) 50

2.889
checked on 1 Ιουν 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα