Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/673
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΙωάννου, Μαριάννα-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:49:05Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T09:58:53Z-
dc.date.available2014-03-20T10:49:05Z-
dc.date.available2015-11-30T09:58:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/673-
dc.description.abstractΗ απουσία μιας εκπαιδευτικής περιβαλλοντικής ιστοσελίδας με πληροφορίες για την Κύπρο, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια της τυπικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ώθησε την εκπαιδευτικό – ερευνήτρια στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής ιστοσελίδας για την κυπριακή βιοποικιλότητα (http://www.cyprusbiodiversityforkids.com). Για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της συγκεκριμένης ιστοσελίδας εφαρμόστηκε η τεχνική έρευνα δράσης με μαθητές ενός τμήματος Στ΄ τάξης δημοτικού σχολείου οι οποίοι λειτούργησαν ως πληροφοριοδότες και παρείχαν ανατροφοδότηση στην εκπαιδευτικό- ερευνήτρια. Η υλοποίηση της παρούσας τεχνικής έρευνας δράσης ακολούθησε το κλασσικό σπειροειδές μοντέλο που περιλάμβανε τα στάδια του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της παρατήρησης, του στοχασμού, του επανασχεδιασμού και ούτω καθεξής και διακόπηκε με την ολοκλήρωση του δεύτερου κύκλου εφαρμογής για πρακτικούς σκοπούς διεκπεραίωσης της παρούσας εργασίας. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με παρατήρηση των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια της πλοήγησής τους στην ιστοσελίδα, με ημιδομημένη συνέντευξη των συμμετεχόντων και με ομάδα εστίασης (focus group). Από την εφαρμογή της παρούσας τεχνικής έρευνας δράσης προέκυψαν δεδομένα που αφορούσαν το σχεδιασμό, την ευχρηστία και τη μάθηση που επιτεύχθηκε μέσω της ιστοσελίδας τα οποία οδήγησαν στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας κατά τρόπο που να προωθεί τη μάθηση για τη βιοποικιλότητα της Κύπρου. Σε μια μελλοντική έρευνα θα μπορούσε να γίνει αξιολόγηση της μάθησης που επιτυγχάνεται μέσα από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΕκπαιδευτική περιβαλλοντική ιστοσελίδαen_US
dc.subjectΣχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοσελίδαςen_US
dc.titleΗ έρευνα δράσης ως μεθοδολογία σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικής ιστοσελίδαςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Πλήρες Μαριάννα Ιωάννου.pdf575.52 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

1,125
Last Week
3
Last month
11
checked on Jun 1, 2024

Download(s) 50

2,889
checked on Jun 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.