Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/951
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζημιτσής, Διόφαντος-
dc.contributor.authorΙωάννου, Δέσποινα-
dc.date.accessioned2014-02-12T09:58:05Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T11:05:00Z-
dc.date.available2014-02-12T09:58:05Z-
dc.date.available2015-11-30T11:05:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/951-
dc.descriptionΈνα από τα πολλά φαινόμενα που συναντά αρκετές φορές ο Πολιτικός Μηχανικός στο εξωτερικό περίβλημα των κτηρίων, είναι η διάβρωση του οπλισμένου σκυροδέματος, ένα φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά στην χώρα μας λόγω των κλιματολογικών κυρίως συνθηκών. Η διάβρωση μπορεί να προκαλέσει φθορές και διάφορα προβλήματα στις κατασκευές, κυρίως στις παραθαλάσσιες περιοχές στην χώρα μας λόγω της εισβολής των χλωριόντων. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, γίνεται ανάλυση του πολύπλοκου φαινομένου της διάβρωσης του οπλισμένου σκυροδέματος των κατασκευών, όπως επίσης παρουσιάζονται τρόποι με τους οποίους μπορεί να βελτιωθεί η δομική ακεραιότητα των Κυπριακών Κτιρίων. Είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζεται το πρόβλημα της διάβρωσης τόσο από την θεωρητική πλευρά όσο και από την πρακτική, για να γίνεται η καταγραφή των αιτιών , των μηχανισμών αλλά και των συνεπειών του παρόντος φαινομένου. Η παρούσα πτυχιακή διατριβή, χωρίζεται σε 5 Κεφάλαια, στα οποία περιγράφονται ξεχωριστά τα στάδια και οι διαδικασίες εκπόνησης της Μελέτης. Στο Κεφάλαιο 1, γίνεται μια εισαγωγή για το φαινόμενο της διάβρωσης, αναπτύσσονται τα αίτια δημιουργία της και γίνεται απόδοση διάφορων όρων. Στο Κεφάλαιο 2, περιγράφεται ο Μηχανισμός Διάβρωσης του Χάλυβα ενώ στο Κεφάλαιο 3, γίνεται Ιστορική Αναδρομή της παραγωγής του χάλυβα καθώς επίσης αναπτύσσονται οι ποιότητες του και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Το Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στις «Μη-Καταστροφικές» και «Καταστροφικές Μεθόδους» που εκτελούνται για να βελτιωθεί η δομική ακεραιότητα των Κυπριακών Κτηρίων. Στο τελευταίο Κεφάλαιο (Κεφάλαιο 5) αναλύεται η ελαχιστοποίηση για το κόστος επισκευής και βελτίωσης της ανθεκτικότητας των διαβρωμένων κτηρίων. Τέλος διεξάγονται τα τελικά συμπεράσματα από την εκπόνηση της παρούσας διατριβής.en_US
dc.description.abstractOne of the many phenomena which meet several times a Civil Engineer in the shell of the buildings, is the corrosion of reinforced concrete, a phenomenon that occurs very often in our country especially owing to climatic conditions. Corrosion can causes damage and several problems in constructions, mostly in coastal areas in our country due to the intrusion of chlorides. In the present graduation project, an analysis is made of the complex phenomenon of corrosion of RC constructions, as also presented ways to improve the structural condition of the Cyprus Buildings. It is very important to approached the problem of corrosion from the both sites from theoretical and from practice site, to produce a record of the causes, mechanisms and consequences of this phenomenon. The present undergraduate final year project is divided into five chapters, which are describe the individual stages and procedures of the study. In Chapter 1 there is an introduction to the phenomenon of corrosion, they are growing the causes and becomes several performance conditions. In Chapter 2, there is a description of the Corrosion Mechanism of Steel while Chapter 3 becomes the Historical Background of the steel production and also developing the qualities and technical characteristics. The Chapter 4, refers the non-destructive and destructive methods which are performed in order to improve the structural condition of the Cyprus buildings. The last chapter (Chapter 5) is analyzed the minimization repair cost and is improve the durability of corroded buildings. Lastly are carried out the final conclusions of the preparation of this project.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη, χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectHalf-cell methoden_US
dc.subjectRCen_US
dc.subjectRHen_US
dc.subjectPitting Corrosionen_US
dc.subjectRegular Monitoringen_US
dc.subject.otherΜέθοδος ημι-δυναμικούen_US
dc.subject.otherΟπλισμένο σκυρόδεμαen_US
dc.subject.otherΣχετική υγρασίαen_US
dc.subject.otherΣημειακή διάβρωσηen_US
dc.subject.otherΤακτική παρακολούθησηen_US
dc.titleΜελέτη διάβρωσης οικοδομικού χάλυβα και βελτίωση δομικής ακεραιότητας κυπριακών κτηρίωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/50en
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2012-2013en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2684-547X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

269
Last Week
1
Last month
0
checked on Nov 13, 2024

Download(s) 50

1,590
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.