Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8931
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαντίδης, Ευριπίδης-
dc.contributor.authorΔημητρίου, Ελένη-
dc.date.accessioned2016-09-26T09:16:21Z-
dc.date.available2016-09-26T09:16:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8931-
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα τίθεται ως πρόβλημα η ελλιπής ενημέρωση των διαδικτυακών κινδύνων με χρήστες τα παιδιά ηλικίας 10-12 ετών. Το φαινόμενο της τεχνολογίας που έχει εισβάλει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια ενισχύει την εξέλιξη των μέσων πληροφορικής και επικοινωνίας και καθιστά το διαδίκτυο ως χρήσιμο μέσο επικοινωνίας και ανάπτυξης των παιδιών. Η νέα γενιά χρησιμοποιεί αλόγιστα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έχει σαν αποτέλεσμα τα παιδιά ως έρμαια του κινδύνου να οδηγούνται σε αυτόν. Για την ασφάλεια των παιδιών στον κυβερνοχώρο επιβάλλεται η ενημέρωση τους για τον κίνδυνο που προκύπτει από την υπερβολική χρήση του διαδικτύου. Η παρούσα έρευνα απευθύνεται στα ίδια τα παιδιά ηλικίας 10-12 ετών και έχει ως στόχο να τους βοηθήσει να κατανοήσουν το πρόβλημα του διαδικτυακού κινδύνου και να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν. Σκοπός της έρευνας είναι η δημιουργία ενός βίντεο για την ενημέρωση των παιδιών για τους πιο σημαντικούς κινδύνους που μπορούν να προκύψουν από την προβληματική χρήση του διαδικτύου. Μέσα από έρευνα και βιβλιογραφική μελέτη, επισημάνθηκε ότι τα παιδιά είναι πιο εξοικειωμένα με την ενημέρωση μέσω κινουμένων σχεδίων. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται μια μελέτη όπου έγινε βάση ερωτηματολογίων σε 40 παιδιά και συνεντεύξεων σε 6 παιδιά, 10-12 χρονών, κυπριακής καταγωγής για να παρατηρηθεί το επίπεδο ενημέρωσης του κινδύνου στο διαδίκτυο. Παρατηρήθηκε ότι το μεγαλύτερο μέρος των παιδιών της έρευνας χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αλλά υστερούν σε ενημέρωση σε θέματα που αφορούν το διαδικτυακό κίνδυνο και έχουν ανάγκη για περεταίρω ενημέρωση. Μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα για τη διαδικτυακή ασφάλεια των παιδιών στην Κύπρο προκύπτουν ορισμένες δραστηριότητες που δημιουργήθηκαν από διάφορους οργανισμούς οι οποίες σε τελικό στάδιο συγκρίνονται με τα αποτελέσματα και το πρακτικό μέρος της συγκεκριμένης μελέτης. Ωστόσο, μελλοντικά, συνίσταται η περαιτέρω ενημέρωση στα παιδιά σε θέματα που αφορούν το διαδικτυακό κίνδυνο στην Κύπρο με περισσότερα παραδείγματα και δραστηριότητες που να είναι εφικτές σε κάθε σχολική μονάδα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΔιαδικτυακοί κινδύνοιen_US
dc.subjectΠαιδιά ηλικίας 10-12 χρονώνen_US
dc.subjectΤεχνολογίαen_US
dc.subjectΚοινωνική δικτύωσηen_US
dc.titleΠαραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για την ενημέρωση του παιδικού διαδικτυακού κινδύνουen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0874-455X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdf106.49 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

347
Last Week
0
Last month
1
checked on Nov 27, 2024

Download(s) 5

569
checked on Nov 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.