Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8808
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζημιτσής, Διόφαντος-
dc.contributor.authorΚυπριανού, Τερέζα-
dc.date.accessioned2016-08-10T10:17:38Z-
dc.date.available2016-08-10T10:17:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8808-
dc.descriptionA frequent phenomenon of road networks is the presence of defective asphalt surfaces. Their continuous monitoring can lead to the reduction of defects, namely the reduction of fault occurrence. Remote sensing techniques allow an effective and a non-disturbing method for the early detection of damaged road surfaces. This thesis discloses a number of different sensing techniques that could be used to monitor bituminous surfaces. This review has been completed with the use of terrestrial spectral data examining faulty asphalt surfaces of different ages. The data have been obtained through the spectral differences of the ages of construction, and differences between defective and intact pavements. Then several separability indicators have been created till the appropriate indicator is found and defects of asphalt pavements can be indicated. Each asphalt surface has been presented in a grid of photographic imaging, by selecting an appropriate separability index, the spectral difference 1750 - 460nm, which can discern the presence of cracks in pavement. Finally, there have been many external factors that affected the results of imaging, which are either oil stains from cars or impurities not completely removed from the study areas.en_US
dc.description.abstractΈνα συχνό φαινόμενο των οδικών δικτύων είναι η παρουσία ελαττωματικών ασφαλτικών επιφάνειών. Η συνεχής παρακολούθηση τους μπορεί να οδηγήσει στη μείωση των ελαττωμάτων τους και συγκεκριμένα στη μείωση εμφάνισης αστοχιών. Οι τεχνικές της τηλεπισκόπησης δίνουν τη δυνατότητα μιας αποτελεσματικής και μη επεμβατικής μεθόδου για την έγκαιρη ανίχνευση των κατεστραμμένων οδοστρωμάτων. Η παρούσα διπλωματική παρουσιάζει μια σειρά διαφορετικών μεθοδολογιών τηλεπισκόπησης που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση των ασφαλτικών επιφανειών. Αυτή η σειρά συμπληρώνεται με τη χρήση επίγειων φασματικών δεδομένων εξετάζοντας ελαττωματικές ασφαλτικές επιφάνειες διαφορετικής ηλικίας. Ως αποτελέσματα λήφθηκαν οι φασματικές διαφορές μεταξύ των ηλικιών κατασκευής, αλλά και διαφορές μεταξύ ελαττωματικών και ακέραιων οδοστρωμάτων. Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν αρκετοί δείκτες διαχωρισιμότητας μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος που θα μπορούσε να διακρίνει τα ελαττώματα των οδοστρωμάτων της ασφάλτου. Κάθε ασφαλτική επιφάνεια παρουσιάστηκε σε ένα κάνναβο φωτογραφικής απεικόνισης, επιλέγοντας τον κατάλληλο δείκτη διαχωρισιμότητας, τη φασματική διαφορά 1750 - 460nm, ο οποίος μπορούσε να διακρίνει την παρουσία ρωγμών στο οδόστρωμα. Τέλος, αρκετοί ήταν οι εξωτερικοί παράγοντες που επηρέασαν τα αποτελέσματα της απεικόνισης, όπως οι κηλίδες λαδιών από τα αυτοκίνητα ή ακαθαρσίες που δεν απομακρύνονταν εντελώς από τις περιοχές μελέτης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectΦασματική βιβλιοθήκηen_US
dc.subjectΔείκτης διαχωρισιμότηταςen_US
dc.subjectΕλαττώματα ασφαλτικών επιφανειώνen_US
dc.subjectΦασματοραδιόμετροen_US
dc.subject.otherSpectral libraryen_US
dc.subject.otherIndex separabilityen_US
dc.subject.otherAsphalt surface defectsen_US
dc.subject.otherSpectrο-radiometeren_US
dc.titleΑναγνώριση ασφαλτικών αστοχιών μέσω τηλεπισκόπησηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/50en
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2015-2016en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2684-547X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Kyprianou T..pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

351
Last Week
0
Last month
3
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 50

214
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.