Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/8808
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Χατζημιτσής, Διόφαντος | - |
dc.contributor.author | Κυπριανού, Τερέζα | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-10T10:17:38Z | - |
dc.date.available | 2016-08-10T10:17:38Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/8808 | - |
dc.description | A frequent phenomenon of road networks is the presence of defective asphalt surfaces. Their continuous monitoring can lead to the reduction of defects, namely the reduction of fault occurrence. Remote sensing techniques allow an effective and a non-disturbing method for the early detection of damaged road surfaces. This thesis discloses a number of different sensing techniques that could be used to monitor bituminous surfaces. This review has been completed with the use of terrestrial spectral data examining faulty asphalt surfaces of different ages. The data have been obtained through the spectral differences of the ages of construction, and differences between defective and intact pavements. Then several separability indicators have been created till the appropriate indicator is found and defects of asphalt pavements can be indicated. Each asphalt surface has been presented in a grid of photographic imaging, by selecting an appropriate separability index, the spectral difference 1750 - 460nm, which can discern the presence of cracks in pavement. Finally, there have been many external factors that affected the results of imaging, which are either oil stains from cars or impurities not completely removed from the study areas. | en_US |
dc.description.abstract | Ένα συχνό φαινόμενο των οδικών δικτύων είναι η παρουσία ελαττωματικών ασφαλτικών επιφάνειών. Η συνεχής παρακολούθηση τους μπορεί να οδηγήσει στη μείωση των ελαττωμάτων τους και συγκεκριμένα στη μείωση εμφάνισης αστοχιών. Οι τεχνικές της τηλεπισκόπησης δίνουν τη δυνατότητα μιας αποτελεσματικής και μη επεμβατικής μεθόδου για την έγκαιρη ανίχνευση των κατεστραμμένων οδοστρωμάτων. Η παρούσα διπλωματική παρουσιάζει μια σειρά διαφορετικών μεθοδολογιών τηλεπισκόπησης που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση των ασφαλτικών επιφανειών. Αυτή η σειρά συμπληρώνεται με τη χρήση επίγειων φασματικών δεδομένων εξετάζοντας ελαττωματικές ασφαλτικές επιφάνειες διαφορετικής ηλικίας. Ως αποτελέσματα λήφθηκαν οι φασματικές διαφορές μεταξύ των ηλικιών κατασκευής, αλλά και διαφορές μεταξύ ελαττωματικών και ακέραιων οδοστρωμάτων. Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν αρκετοί δείκτες διαχωρισιμότητας μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος που θα μπορούσε να διακρίνει τα ελαττώματα των οδοστρωμάτων της ασφάλτου. Κάθε ασφαλτική επιφάνεια παρουσιάστηκε σε ένα κάνναβο φωτογραφικής απεικόνισης, επιλέγοντας τον κατάλληλο δείκτη διαχωρισιμότητας, τη φασματική διαφορά 1750 - 460nm, ο οποίος μπορούσε να διακρίνει την παρουσία ρωγμών στο οδόστρωμα. Τέλος, αρκετοί ήταν οι εξωτερικοί παράγοντες που επηρέασαν τα αποτελέσματα της απεικόνισης, όπως οι κηλίδες λαδιών από τα αυτοκίνητα ή ακαθαρσίες που δεν απομακρύνονταν εντελώς από τις περιοχές μελέτης. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_US |
dc.subject | Φασματική βιβλιοθήκη | en_US |
dc.subject | Δείκτης διαχωρισιμότητας | en_US |
dc.subject | Ελαττώματα ασφαλτικών επιφανειών | en_US |
dc.subject | Φασματοραδιόμετρο | en_US |
dc.subject.other | Spectral library | en_US |
dc.subject.other | Index separability | en_US |
dc.subject.other | Asphalt surface defects | en_US |
dc.subject.other | Spectrο-radiometer | en_US |
dc.title | Αναγνώριση ασφαλτικών αστοχιών μέσω τηλεπισκόπησης | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/50 | en |
dc.relation.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2015-2016 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-2684-547X | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kyprianou T..pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
351
Last Week
0
0
Last month
3
3
checked on Nov 21, 2024
Download(s) 50
214
checked on Nov 21, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.