Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8347
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δέσποινα-
dc.contributor.authorΚουμή, Κωνσταντίνος-
dc.date.accessioned2016-01-26T09:41:20Z-
dc.date.available2016-01-26T09:41:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8347-
dc.description.abstractΣκοπός του έργου είναι η συλλογή στοιχείων από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου σχετικά με το πόσο εύκολα μπορούν να μάθουν και να αντλήσουν πληροφορίες με τη χρήση βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας σε σύγκριση πάντα με το παραδοσιακό τρόπο μάθησης, τα βιβλία. Οι χρήστες (μαθητές), θα έχουν την ευκαιρία μέσω της αλληλεπίδρασης τους με το τάμπλετ και την AR εφαρμογή να αποκτήσουν καινούργιες γνώσεις με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Κύριος στόχος είναι να παρατηρήσουμε αν τα παιδιά μαθαίνουν πιο εύκολα με αυτό το προτεινόμενο νέο τρόπο διδασκαλίας και αν απομνημονεύουν τις πληροφορίες που μαθαίνουν σε σύγκριση με το παραδοσιακό τρόπο μάθησης. Για τους σκοπούς αυτής της εφαρμοσμένης έρευνας σχεδιάστηκε το βιβλίο με τα ενσωματωμένα ειδικά αναγνωριστικά (AR) στοιχεία. Ταυτόχρονα σχεδιάστηκε η εφαρμογή που θα ενσωματωθεί στο τάμπλετ για την επικοινωνία τους μαζί με το AR βιβλίο. Η εφαρμογή και το βιβλίο θα έχουν ως θέμα τη γεωγραφία και συγκεκριμένα, διάσημα αξιοθέατα και πληροφορίες για γνωστές χώρες του κόσμου. Πραγματοποιήθηκε η χρήση της εφαρμογής από ομάδα παιδιών του ιδιωτικού φροντιστηρίου Saint Marina όπου καταγράφηκαν' οι απόψεις και οι αντιδράσεις τους για το νέο τρόπο διδασκαλίας. Πρόκειται για 20 παιδιά Ε' τάξης δημοτικού ηλικίας 9 μέχρι 10 ετών. Η συλλογή δεδομένων έγινε χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους όπως συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια. Βάση των στοιχείων που αντλήσαμε έγινε αξιολόγηση του εργαλείου, για να αποδείξουμε κατά πόσο ανταποκρίνεται στους πιο πάνω στόχους. Δηλαδή αν η χρήση κινητών συσκευών σε συνδυασμό με βιβλία εικονικής πραγματικότητας στην εκπαίδευσή έχει αποτελέσματα όπως την γρήγορη και εύκολη μάθηση αλλά κυρίως αν τα παιδιά απομνημονεύουν τις πληροφορίες που τους δόθηκαν. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στα δύο τελευταία ίδια ερωτηματολόγια όπου οι μαθητές απαντούσαν πριν και μετά την διεξαγωγή της μελέτης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε μάθηση μέσο της χρήσης αυτής της τεχνολογίας με τα παιδιά να δείχνουν στο τέλος ότι απομνημόνευσαν αρκετές από τις πληροφορίες που έλαβαν.en
dc.formatpdfen
dc.language.isoelen
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en
dc.subjectΒιβλίοen
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταen
dc.subjectΤάμπλετen
dc.subjectΤρόπος διδασκαλίαςen
dc.subjectΤεχνολογίαen
dc.titleΜάθηση μέσω βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας με τη χρήση κινητών συσκευών τάμπλετen
dc.typeBachelors Thesisen
dc.affiliationCyprus University of Technologyen
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κουμή Κωνσταντίνος.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

491
Last Week
0
Last month
7
checked on Nov 24, 2024

Download(s) 10

559
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.