Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8293
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMavri, Aekaterini-
dc.contributor.authorΜιτσή, Μαρία-
dc.date.accessioned2016-01-21T09:01:19Z-
dc.date.available2016-01-21T09:01:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8293-
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για σκοπούς εκμάθησης είναι ένα αρκετά ευρύ θέμα. Στη συγκεκριμένη εργασία η έμφαση δίνεται στον χορό: ο συνδυασμός εκμάθησης και ψυχαγωγίας μέσω διαδικτυακής εφαρμογής με θέμα τον χορό. Συχνά το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι η απόσταση και η τοποθεσία, αποτελεί ένα εμπόδιο στην συνεργασία μεταξύ χορογράφων και χορευτών. Μέσω του συνδυασμού της τεχνολογίας και της τέχνης του χορού, χορευτές, μαθητές και χορογράφοι θα έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν γνώση και να συνεργαστούν με τους ομόλογους τους χωρίς να βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Η HTML5 με τις καινούριες δυνατότητες που παρουσιάζει, δίνει την ικανότητα χρήσης νέων χαρακτηριστικών στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής διαδραστικής εφαρμογής. Για παράδειγμα η εγγενής υποστήριξη βίντεο και «audio», η ένταξη σημασιολογικών στοιχείων περιεχομένου καθώς και τα καινούρια – στοχευμένα στοιχεία φόρμας, είναι κάποια από τα νέα χαρακτηριστικά την νέας έκδοσης HTML5. Η έρευνά μου βασίζεται αρχικά, σε συνεντεύξεις σε χορογράφους και χορευτές, συγκριτικές μελέτες και αξιολογήσεις ευχρηστίας και λειτουργικότητας από διάφορες πολυμεσικές εφαρμογές που έχουν είδη γίνει αλλά και τις δυνατότητες που παρέχει σε τέτοια σενάρια η HTML5. Αρχικά έγιναν οι συνεντεύξεις γιατί το θέμα θα έβγαινε μέσα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις προσδοκίες που έχουν οι συγκεκριμένοι μελλοντικοί χρήστες. Στη συνέχεια έγινε ένα ερωτηματολόγιο όπου δόθηκε σε μαθητές, χορευτές και χορογράφους για να μετρηθεί η στάση τους απέναντι στην ανάπτυξη της εφαρμογής πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Αυτό αποτελεί το πρώτο στάδιο του έργου. Στο δεύτερο στάδιο ακολούθησε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διαδικτυακής εφαρμογής λαμβάνοντας υπόψη την αρχιτεκτονική των πληροφοριών, την οπτική ταυτότητα, τον σχεδιασμό διεπαφής, την αλληλεπίδραση και την ευχρηστία. Ακολούθησε η ανάπτυξη της εφαρμογής όπου έγινε μια γενική αξιολόγηση με χρήστες και στην συνέχεια έγιναν οι διορθώσεις.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΔιαδικτυακή εφαρμογήen_US
dc.subjectΧορόςen_US
dc.subjectHTML5en_US
dc.subjectΔιαδικτυακή διαδραστική εφαρμογήen_US
dc.titleΔημιουργία διαδικτυακής πολυμεσικής εφαρμογής για σκοπούς εκμάθησης και συνεργασίας μεταξύ συμμέτοχων σε χορευτικό έργοen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-5076-5891-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Maria_Mitsi_abstract.pdf283.27 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

276
Last Week
0
Last month
6
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 50

82
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.