Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/767
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLanitis, Andreas-
dc.contributor.authorΚούρτης, Γιάννης-
dc.date.accessioned2013-08-05T07:03:32Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:11:27Z-
dc.date.available2013-08-05T07:03:32Z-
dc.date.available2015-11-30T10:11:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/767-
dc.description.abstractΤην τελευταία δεκαετία λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας έχει παρατηρηθεί μια πολύ σημαντική ανάπτυξη στον χώρο του 3d modeling και του animation. Σκοπός του έργου αυτού, είναι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας, για την δημιουργία εικονικών τρισδιάστατων χαρακτήρων και την χρήση τους σε μία ταινία animation. Στα πλαίσια της δημιουργίας της ταινίας θα γίνει χρήση των στοιχείων που χρησιμοποιούνται σήμερα από την βιομηχανία και μελέτη της οργάνωσης και της παραγωγής ενός animation από την αρχική ιδέα μέχρι την ολοκλήρωσή του. Το έργο χωρίζεται σε δύο κύρια στάδια τα οποία θα αναπτύσσονται παράλληλα. Στο πρώτο στάδιο θα γίνει η θεωρητική διερεύνηση διάφορων τρόπων δημιουργίας τρισδιάστατων εικονικών χαρακτήρων και μια ιστορική αναδρομή στο 3d modeling και animation, στους κύριους σταθμούς τους. Στο δεύτερο στάδιο θα γίνει η δημιουργία των τρισδιάστατων χαρακτήρων με τις μεθόδους που αναλύθηκαν. Θα γίνεται παράλληλα καταγραφή της διαδικασίας δημιουργίας τους με φωτογραφίες και μια μικρή ανάλυση για την κάθε φωτογραφία. Επιπλέον θα γίνει ειδική επεξεργασία των κινούμενων μοντέλων ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε animation. Θα γίνουν επίσης τα σκηνικά της ταινίας, τα στατικά μοντέλα καθώς επίσης το storyboard και το concept design. Στα πλαίσια της προώθησης της ταινίας θα δημιουργηθεί μία αφίσα και ένα dvd cover. Τέλος, το τελικό παραδοτέο του έργου θα είναι μια ταινία animation μικρού μήκους ολοκληρωμένη.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectVirtual charactersen_US
dc.subjectAnimationen_US
dc.subjectStoryboarden_US
dc.subjectConcept designen_US
dc.titleΔημιουργώντας εικονικούς χαρακτήρεςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Γιάννης Κούρτης-2013.pdf3.55 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

286
Last Week
2
Last month
4
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 50

666
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.