Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/725
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΖαντίδης, Ευριπίδης-
dc.contributor.authorΧατζηκαλλή, Άντρη-
dc.date.accessioned2012-08-29T06:17:31Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:33Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:26Z-
dc.date.available2012-08-29T06:17:31Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:33Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.description.abstractΟι συγκαλυμμένες διαφημίσεις στα μουσικά βίντεο κλιπ, γίνονται όντως αντιληπτές από τους θεατές; Είναι αποτελεσματικές; Εντυπώνονται στο υποσυνείδητο των θεατών; Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που τίθενται σε αυτή τη μελέτη και ερευνούνται μέσα από τον Ανιχνευτή Οφθαλμικής Κίνησης. Πραγματοποιήθηκε παρατήρηση σε ενδεικτικό επίπεδο με τον ανιχνευτή, με δείγμα 11 ατόμων, παρακολουθώντας το μουσικό βίντεο κλιπ «Papi», της «Jenifer Lopez» και ακολούθως απαντώντας σε δομημένο ερωτηματολόγιο.Της παρατήρησης προηγήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση που αφορούσε τη Τοποθέτηση Προϊόντων, τα μουσικά βίντεο κλιπ και τον Ανιχνευτή Οφθαλμικής Κίνησης.Τα αποτελέσματα από τον ανιχνευτή έδειξαν πως τα προϊόντα στη πλειοψηφία τους γίνονται όντως ορατά από τους θεατές.Στο ερωτηματολόγιο όλα τα άτομα δήλωσαν πως παρατήρησαν έστω και μία διαφήμιση στο βίντεο κλιπ που παρακολούθησαν.Σύμφωνα με τις απαντήσεις των θεατών αναδεικνύεται πως κάποιες διαφημίσεις ήταν πιο εμφανείς, και αυτό βέβαια οφείλεται σε εξωτερικούς μη ελεγχόμενους παράγοντες.Επιπλέον, αποδεικνύεται στο ερωτηματολόγιο πως δίνοντας περισσότερα ερεθίσματα στους θεατές, θυμήθηκαν και περισσότερες διαφημίσεις.Κάνοντας σύγκριση μεταξύ των ερευνητικών μεθόδων, τα αποτελέσματα τους σε κάποιες περιπτώσεις έρχονται σε σύγκρουση.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent55 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectOcular motion detectoren_US
dc.subject.otherΔιαφήμισηen_US
dc.subject.otherΑνιχνευτής οφθαλμικής κίνησηςen_US
dc.titleΤοποθέτηση προϊόντων, μουσικά βίντεο κλιπ και ανιχνευτής οφθαλμικής κίνησης:η περίπτωση του «Papi» της «J.Lo»en_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0874-455X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Χατζηκαλλή Άντρη-Πτυχιακή Διατριβή.pdf1.38 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

273
Last Week
5
Last month
5
checked on 18 Μαϊ 2024

Download(s) 20

147
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα