Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/719
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδήμα, Ασπασία-
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Χριστίνα-
dc.date.accessioned2012-08-29T06:49:53Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:35Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:15Z-
dc.date.available2012-08-29T06:49:53Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:35Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/719-
dc.description.abstractΗ διερεύνηση του θέματος της προώθησης της Γνώσης μέσα από το πρίσμα της διαφήμισης αποτελεί το ζήτημα που διερευνά η πτυχιακή εργασία αυτή.Ξεκινώντας, διατύπωσα τα ερευνητικά ερωτήματα καθώς διενέργησα ανασκόπηση της υφιστάμενης βιβλιογραφίας ούτως ώστε να βρω προηγούμενες έρευνες σχετικά με το θέμα προώθησης της γνώσης.Η έλλειψη εργασιών σχετικά με το θέμα καθιστά τη διεκπαιρέωση μιας τέτοιας έρευνας αναγκαία, ούτως ώστε τα ερευνητικά ερωτήματα που θέσαμε να διελευκανθούν.Ακολούθως, ασχολήθηκα με την ιστορική αναδρομή της διαφήμισης τόσο σε παγκόσμιο όσο και Κυπριακό επίπεδο.Αμέσως μετά διεξήγαγα έρευνα αναφορικά με τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαδευσης της Κύπρου όπου μετά από τηλεφωνικές συνεντεύξεις με τους υπεύθυνους διαφήμισης των Ιδρυμάτων όπως επίσης και υεπύθυνων Διαφημιστικών εταιρειών κατέληξα στα συμπεράσματα των ερευνητικών μου ερωτημάτων.Αφότου σύλλεξα τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων προχώρησα στην ποσοτική έρευνα τηλεοπτικών διαφημιστικών σποτ Ι.Ε.Ι. και ακολούθως έρευνα σε Γ' τάξη Λυκείου μεσω ερωτηματολογίων.Η υιοθέτηση συγκεκριμένου ύφους και η ποικιλομορφία της έρευνας μου, βοήθησαν στην συλλογή των πληροφοριών απαραίτητων για τη συγγραφή του τελευταίου κεφαλαίου των συμπερασμάτων της πτυχιακής εργασίας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent5 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subject.otherΔιαφήμισηen_US
dc.subject.otherΕκπαίδευσηen_US
dc.title«Η προώθηση της γνώσης» : η εκπαίδευση μέσα από το πρίσμα της διαφήμισηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

360
Last Week
0
Last month
0
checked on Oct 10, 2024

Download(s) 50

151
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.