Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/703
Τίτλος: | Αξιολόγηση με την χρήση ανιχνευτή ματιού της εμπειρίας χρήσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών | Συγγραφείς: | Σταματιάδης, Γιώργος | Λέξεις-κλειδιά: | Electronic games;Εye tracker | Advisor: | Ζαφείρης, Παναγιώτης | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2012 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Περίληψη: | Στόχος της εργασίας ήταν να γίνει με εμπεριστατωμένη έρευνα όσο αφορά το τι ελκύει τους χρήστες ηλεκτρονικών παιχνιδιών.Είναι η αισθητική σχεδίαση της διεπαφής, το σενάριο και η πλοκή του παιχνιδιού.Επιπρόσθετα είχα την δυνατότητα να συλλέξω στοιχεία με την χρήση εργαλείων τελευταίας τεχνολογίας (ανιχνευτή ματιού - eye tracker) για να τεκμηριώσω επιστημονικά την απάντηση μου.Με βάση τα αποτελέσματα από τα πειράματα μπόρεσα να προτείνω νέες σχεδιαστικές ιδέες για διεπαφές ηλεκτρονικών παιχνιδιών.Οι επιστημονικοί στόχοι του έργου ήταν σε πρώτο στάδιο, με την χρήση ανιχνευτή ματιού να συλλέξω στοιχεία και να τα αναλύσω, έτσι ώστε να βγάλω ένα συμπέρασμα για το τι ελκύει τους χρήστες στο παιχνίδι Άνγκρι Μπερντς, ένα πολύ απλό παιχνίδι εφαρμογής φλας το οποίο έχει γίνει από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των τελευταίων χρόνων, εφόσον το παιχνίδι δεν περιέχει τίποτε σημαντικό από θέμα πλοκής ή γραφικών.Σε δεύτερη φάση, με την χρήση του ανιχνευτή ματιού μάζεψα στοιχεία και τα ανάλυσα για το τι τραβάει του παίχτες σε πιο πολύπλοκα παιχνίδια, πιθανότατα παιχνίδια πρώτου προσώπου, τα οποία έχουν πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό και είναι ένα εκ των βασικών ειδών παιχνιδιών που κυκλοφορούν.Με τον ανιχνευτή ματιού τα στοιχεία που μάζεψα αφορούν σε πιο μέρος της οθόνης κοιτάει ο χρήστης ανά πάσα στιγμή και έτσι μπόρεσα να κρίνω και τι τον ελκύει στην εκάστοτε εφαρμογή.Σε πρώτη φάση σκοπός μου ήταν να μάθω να χρησιμοποιώ τον ανιχνευτή ματιού και να αναλύσω τα δεδομένα που μου έδωσε για να πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω.Έπειτα άρχισα τις δοκιμές και τις πρώτες συλλογές στοιχείων για το παιχνίδι Άνγκρι Μπερντς (χρησιμοποίησα δέκα άτομα) και την ανάλυση αυτών των στοιχείων για να καταλήξω σε ένα αρχικό αποτέλεσμα το οποίο μου απάντησε στα βασικά ερωτήματα του έργου μου.Όταν τελείωσε η φάση συλλογής στοιχείων στο Άνγκρι Μπερντς ακολούθησε η επιλογή ενός πιο περίπλοκου παιχνιδιού, παιχνιδιού πρώτου προσώπου και άρχισε η συλλογή και η ανάλυση στοιχείων (χρησιμοποίησα τα δέκα άτομα του πρώτου πειράματος για να μπορέσω να συγκρίνω) για να απαντηθούν τα βασικά ερωτήματα του έργου με βάση ένα παιχνίδι με μεγαλύτερη πολυπλοκότητα.Στο τελευταίο στάδιο έγινε η γραπτή αναφορά για τα στοιχεία τα οποία μαζεύτηκαν, για την ανάλυσή τους και για το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα με την χρήση αυτών των στοιχείων. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/703 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Περίληψη Σταματιάδης Γιώργος-Πτυχιακή εργασία.pdf | 203.96 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
259
Last Week
2
2
Last month
1
1
checked on 3 Φεβ 2025
Download(s)
89
checked on 3 Φεβ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα