Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/689
Title: | Διερεύνηση και αξιολόγηση τεχνολογίας kinect σε διαδραστικές εφαρμογές | Authors: | Κυρλιτσιάς, Χρίστος | Keywords: | Ιnput device;Computer software;Technology kinect | Advisor: | Lanitis, Andreas | Issue Date: | 2012 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Abstract: | Η τεχνολογία Kinect είναι μια συσκευή που λειτουργεί ως αισθητήρας κίνησης, που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με υπολογιστή με χειρονομίες ή/ και κινήσεις σώματος ή/ και ηχητικές εντολές.Εισήχθη στην αγορά το Νοέμβριο του 2010 ως περιφερειακή συσκευή για την κονσόλα XB0X360 ενώ την άνοιξη του 2011 η Microsoft κυκλοφόρησε το Kinect Software Development Kit (Kinect SDK) για Windows.Στο πρώτο μέρος γίνεται περιγραφή της τεχνολογίας Kinect.Η περιγραφή περιλαμβάνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και γίνεται ανάλυση του τρόπου λειτουργίας, με έμφαση στις δυνατότητες διαδραστικότητας με το χρήστη.Γίνεται ιστορική αναδρομή στο τομέα της υπολογιστικής όρασης ως μέσου διάδρασης που οδήγησε στο Kinect και αναφορά σε προηγούμενες συσκευές και στα χαρακτηριστικά τους.Στο δεύτερο μέρος θα εστιαστεί στις υφιστάμενες χρήσεις του Kinect.Συγκεκριμένα γίνεται διερεύνηση εφαρμογών που χρησιμοποιούν το Kinect (κυρίως παιχνίδια) και καταγραφή του τρόπου αξιοποίησης των δυνατοτήτων του.Επίσης γίνεται σύγκριση με παρόμοιες εφαρμογές που χρησιμοποιούν άλλους τρόπους αλληλεπίδρασης. Το έργο περιλαμβάνει επίσης και την ανάπτυξη πρωτότυπης διαδραστικής εφαρμογής με τη χρήση Kinect.Η εφαρμογή αυτή έχει τη μορφή παιχνιδιού.Ολοκληρώθηκε σε τρεις φάσεις, της σχεδίασης, της ανάπτυξης και της αξιολόγησης.Στη σχεδίαση αποφασίστηκε το θέμα του παιχνιδιού, η λειτουργίες του και ο τρόπος ανάπτυξης.Στην ανάπτυξη της εφαρμογής δημιουργήθηκαν τα γραφικά και το περιβάλλον και ο κώδικας.Στο τέλος η εφαρμογή δοκιμάζεται με τη χρήση Kinect αλλά και με συμβατικούς τρόπους διάδρασης, έτσι ώστε να αξιολογηθεί η σημασία χρήσης της τεχνολογίας Kinect.Η αξιολόγηση έδειξε ότι οι χρήστες προτίμησαν τη χρήση Kinect στην εφαρμογή, αλλά δυσκολεύτηκαν περισσότερο να κατανοήσουν τον τρόπο χρήσης. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/689 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Πτυχιακή-Χρίστος Κυρλιτσιάς.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
283
Last Week
0
0
Last month
5
5
checked on Nov 21, 2024
Download(s) 50
225
checked on Nov 21, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.