Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/684
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΠουλλής, Χαράλαμπος-
dc.contributor.authorΤερλικκάς, Κωνσταντίνος-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:32:24Z
dc.date.accessioned2015-11-30T09:59:06Z-
dc.date.available2014-03-20T10:32:24Z
dc.date.available2015-11-30T09:59:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/684-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση, του καλύτερου εφικτού τρόπου παρουσίασης των εκθεμάτων, σε ένα εικονικό μουσείο. Για τους σκοπούς της έρευνας επιλέχτηκε να σχεδιαστεί ένα λαογραφικό εικονικό μουσείο, για τους λόγους που αναλύονται στην συνέχεια. Για την ανάδειξη του καλύτερου τρόπου παρουσίασης των εκθεμάτων, σχεδιάστηκαν δύο εφαρμογές λαογραφικών εικονικών μουσείων. Στη συνέχεια αξιολογήθηκαν από δύο διαφορετικές ομάδες χρηστών, για να εντοπιστεί πια από τις δύο εφαρμογές βοηθά στην καλύτερη παρουσίαση των εκθεμάτων. Το ένα εικονικό μουσείο δημιουργήθηκε με βάση τη δομή των υφιστάμενων λαογραφικών μουσείων, τηρώντας τους περιορισμούς του χώρου των εν λόγω μουσείων. Ενώ το δεύτερο δημιουργήθηκε τοποθετώντας τα εκθέματα σε ένα πρότυπο εικονικού χωριού της Κύπρου, στο πραγματικό τους χώρο και χρόνο αποφεύγοντας οποιουσδήποτε περιορισμούς του χώρου. Ο σχεδιασμός των εφαρμογών έγινε στο λογισμικό «Autodesk-Maya» και η υλοποίηση τους έγινε στο “EONStudio” της “EONReality”. Οι εφαρμογές εκτελέστηκαν σε ένα σύστημα εικονικής πραγματικότητας “VR CAVE”.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΕικονική Πραγματικότηταen_US
dc.subjectΕικονικό Μουσείοen_US
dc.subjectVR CAVEen_US
dc.titleΑναζητώντας ένα πιο αποτελεσματικό τρόπο παρουσίασης των εκθεμάτων σε ένα μουσείο εικονικής πραγματικότηταςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2012-2013en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemasterThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-5666-5026-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Κωνσταντίνος Τερλικκάς.pdf237.94 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

2.436
Last Week
0
Last month
6
checked on 13 Μαρ 2025

Download(s) 10

335
checked on 13 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα