Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/682
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ιωάννου, Άντρη | - |
dc.contributor.author | Χαραλάμπους, Γιωργούλα | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-20T10:29:54Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T09:59:05Z | - |
dc.date.available | 2014-03-20T10:29:54Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T09:59:05Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/682 | - |
dc.description.abstract | Σε αυτή τη μελέτη, ο σκοπός ήταν να καταλάβουμε αν το κοινωνικό δίκτυο Facebook μπορεί να γίνει εργαλείο μάθησης. Συγκεκριμένα εξετάσαμε αν αυτό το εργαλείο μπορεί να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους στόχους της εκπαιδευτικής μεθόδου Problem- based learning (PBL). Η έρευνα αυτή έγινε στα πλαίσια διεξαγωγής ενός μαθήματος Πανεπιστημίου (Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή) σε επίπεδο Μάστερ. Με τη χρήση της ανάλυσης περιεχομένου μελετήσαμε τους φοιτητές κατά πόσο έφεραν σε πέρας τους στόχους που θέσαμε μέσω της εκπαιδευτικής μεθόδου PBL. Εξετάσαμε επιπλέον τη χρήση του Facebook που έκαναν οι φοιτητές για να φτάσουν στην διεκπεραίωση των συγκεκριμένων στόχων. Βρήκαμε ότι οι ομάδες των φοιτητών ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν το Facebook σαν μαθησιακό εργαλείο με ποικίλους τρόπους. Οι δυνατότητες που διαθέτει το κοινωνικό δίκτυο Facebook ήταν αναπόσπαστο κομμάτι για την υλοποίηση των στόχων της μεθόδου PBL. Από τους σημαντικότερους στόχους του PBL θεωρείται ο εντοπισμός και η έρευνα των μαθησιακών ζητημάτων, η υλοποίηση της εργασίας μέσα από την ομαδική συνεργασία και ο αναστοχασμός. To Facebook βοήθησε στη επίτευξη των στόχων αυτών. Έγινε παρόμοιος τρόπος χρήσης του Facebook από όλες τις ομάδες των φοιτητών. Σημαντική ήταν η χρήση του Facebook για αλληλεπίδραση και επικοινωνία κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αλλά και σε γενική βάση (στα ενδιάμεσα των συναντήσεων). | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Self-assertion | en_US |
dc.subject | Insrire | en_US |
dc.subject | Self-assertion | en_US |
dc.subject | Development Division | en_US |
dc.title | Facebook για την υποστήριξη της Προβληματοκεντρικής Μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/37 | en |
dc.relation.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | empty | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | en_US |
item.openairetype | masterThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
crisitem.author.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-3570-6578 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Γιωργούλλα Χαραλάμπους.pdf | 276.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
292
Last Week
2
2
Last month
4
4
checked on Jan 30, 2025
Download(s) 50
105
checked on Jan 30, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.