Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/679
Τίτλος: | Τα tablets ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο νηπιαγωγείο για την ενίσχυση συνεργατικών δραστηριοτήτων μαθηματικών | Συγγραφείς: | Κωνσταντίνου Χαλκιαδάκη, Έλενα | Λέξεις-κλειδιά: | Υπολογιστής αφής;Aplication Cats Puzzle Tangrams | Advisor: | Ζαφείρης, Παναγιώτης | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2013 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Περίληψη: | Τη σημερινή εποχή όλοι μιλούν για την επανάσταση των κινητών συσκευών και η ζωή μας έχει κατακλυστεί από αυτές. Η εκπαιδευτική κοινότητα προβληματίζεται κατά πόσο οι συσκευές αυτές μπορούν να θεωρηθούν ως τα νέα εκπαιδευτικά εργαλεία και με ποιους τρόπους μπορούν να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έχοντας τους ίδιους προβληματισμούς κι εγώ σαν ενεργός εκπαιδευτικός στην προδημοτική εκπαίδευση, θέλησα να διερευνήσω κατά πόσο μπορεί να αξιοποιηθεί ο υπολογιστής αφής (tablet) και οι δυνατότητές του στο νηπιαγωγείο, για να αναπτύξει κομβικές δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως τη συνεργασία και τη λύση προβλήματος. Επέλεξα να εμπλέξω τους μαθητές μου σε συνεργατικές δραστηριότητες για τη λύση προβλήματος στα μαθηματικά, με τη χρήση του παιχνιδιού τάνγκραμ (tangram). Τα παιδιά εργάστηκαν σε δυάδες, στην πρώτη διδασκαλία χρησιμοποιώντας πραγματικά αντικείμενα, χωρίς τη χρήση της τεχνολογίας και στη δεύτερη διδασκαλία χρησιμοποιώντας τα tablets και την εφαρμογή (application) Cats Puzzle Tangrams. Πρόκειται για μία μελέτη περίπτωσης, στην οποία υπήρξα παράλληλα εκπαιδευτικός και ερευνήτρια μαζί και η συλλογή δεδομένων βασίστηκε στη συμμετοχική παρατήρηση, τη βίντεο ανάλυση και παρατήρηση των παιδιών που εργάζονταν σε δυάδες την ώρα των δύο οργανωμένων διδασκαλιών, φωτογραφίες και τις ημιδομημένες συνεντεύξεις των παιδιών Τα αποτελέσματα από τη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων έδειξαν ότι τα παιδιά συνεργάστηκαν καλύτερα με τα tablets, δεσμεύτηκαν περισσότερο στις δραστηριότητες, γιατί σέβονταν τον εξοπλισμό, τους άρεσε η εμπλοκή με την τεχνολογία, ενώ παράγοντες που επηρέασαν τη συνεργασία τους με τα tablets, ήταν ο ρόλος των συμμετεχόντων, η εξοικείωση με τη συσκευή, την εφαρμογή, τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν και κατά πόσο ζητούσαν υποστήριξη στη μάθηση τους από τη νηπιαγωγό και το άλλο μέλος της ομάδας τους. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή στα tablets δήλωσαν ότι τα βοήθησε πολύ η εφαρμογή, να αντιληφθούν πώς να χρησιμοποιήσουν τα πραγματικό υλικό τάνγκραμ για τη λύση προβλήματος και μ' αυτό τον τρόπο οικοδόμησαν γνώση. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/679 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | MSc Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Έλενα Κωνσταντίνου Χαλκιδάκη.pdf | 213.92 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
562
Last Week
2
2
Last month
8
8
checked on 23 Νοε 2024
Download(s) 10
281
checked on 23 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα