Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/463
Τίτλος: | Διερεύνηση της φύσης της συνεργασίας μέσα από το αλληλεπιδραστικό τραπέζι πολλαπλής αφής για τα τείχη της Λευκωσίας | Συγγραφείς: | Αβραάμ, Ειρήνη | Λέξεις-κλειδιά: | Museums--Cyprus;Multi-touch table | Advisor: | Κύζα, Ελένη | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2011 | Department: | Department of Communication and Internet Studies | Faculty: | Faculty of Communication and Media Studies | Περίληψη: | Η πτυχιακή εργασία αυτή ασχολείται με μία νέα τεχνολογία η οποία βρίσκεται στο Λεβέντειο Μουσείο στην Λευκωσία.Η τεχνολογία αυτή ονομάζεται τραπέζι πολλαπλής αφής το οποίο δείχνει την οχύρωση της Λευκωσίας ανά τους αιώνες και επιτρέπει στο χρήστη να αλληλεπιδράσει όπως θέλει, ανάμεσα στις πέντε διαφορετικές περιόδους.Στόχος της εργασίας ήταν α) να διερευνήσει τη φύση της συνεργασίας που προκύπτει από την χρησιμοποίηση του τραπεζιού πολλαπλής αφής και να τη συγκρίνει με τη φύση της συνεργασίας που προκύπτει από με την χρησιμοποίηση εικόνων σε χαρτί οι οποίες είναι ακριβώς οι ίδιες με το τραπέζι πολλαπλής αφής και β) να προσδιορίσει τη σχέση των εργαλείων που χρησιμοποιούνται με τη φύση της συνεργασίας που παρατηρείται.Στην έρευνα συμμετείχαν σε ομάδες, μαθητές Στ' τάξης Δημοτικών Λευκωσίας, ηλικίας δώδεκα χρονών και το πείραμα έγινε δύο φορές για κάθε εργαλείο.Οι μαθητές προσπάθησαν να λύσουν το φύλλο εργασίας που τους δόθηκε με την βοήθεια των εργαλείων που είχαν μπροστά τους καθώς επίσης βιντεογραφήθηκαν αφού για να επιτευχθεί η έρευνα αυτή έπρεπε να γίνει παρατήρηση.Η συλλογή των δεδομένων έγινε με την ανάλυση του οπτικοακουστικού υλικού και των σημειώσεων πεδίου που καταγράφηκαν κατά την διάρκεια του πειράματος, καθώς επίσης και με τα τελικά αποτελέσματα των ομάδων στο φύλλο εργασίας που τους δόθηκε.Η έρευνα έδειξε ότι υπήρξαν διαφορετικά χαρακτηριστικά στον τρόπο που συνεργάστηκαν οι μαθητές στα δύο εργαλεία.Το τραπέζι πολλαπλής αφής είχε ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον και την προσοχή των μαθητών με αποτέλεσμα να υπάρξει μια καλή συνεργασία και αλληλεπίδραση ανάμεσα τους ενώ στις εικόνες σε χαρτί η ποιότητα της συνεργασίας που παρατηρήθηκε δεν ήταν και τόσο καλή.Το εργαλείο αυτό δεν κατάφερε να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον και την προσοχή των ατόμων με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συγκέντρωση σε αυτό που έκαναν.Αυτό δείχνει ότι το τραπέζι πολλαπλής αφής είναι εργαλείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναπαραγωγή σωστής συνεργασίας και υπερέχει πραγματικά των εικόνων σε χαρτί. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/463 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
ΑΒΡΑΑΜ ΕΙΡΗΝΗ.pdf | 977.94 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
250
Last Week
2
2
Last month
0
0
checked on 13 Μαρ 2025
Download(s) 20
144
checked on 13 Μαρ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα