Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4598
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorEvagorou, Athinaen
dc.contributor.authorZervas, Marios-
dc.contributor.authorStavrou, Chrisanthi-
dc.contributor.authorEvagorou, Athina-
dc.contributor.otherΣταύρου, Χρυσάνθηen
dc.contributor.otherΕυαγόρου, Αθηνάen
dc.contributor.otherΖέρβας, Μάριος-
dc.date.accessioned2010-11-10T09:23:42Zen
dc.date.accessioned2013-05-17T10:43:48Z-
dc.date.accessioned2015-12-09T14:13:13Z-
dc.date.available2010-11-10T09:23:42Zen
dc.date.available2013-05-17T10:43:48Z-
dc.date.available2015-12-09T14:13:13Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.citation19ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών "Επιστημονικές κοινότητες και βιβλιοθήκες στον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης και συνέργειας", 3-5 Νοεμβρίου 2010 Αθήνα, Ελλάδαen
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/4598-
dc.description.abstractΑναμφίβολα, η συμβολή των ακαδημαϊκών είναι καταλυτική στη διαδικασία εκμάθησης της χρήσης και αξιοποίησης της βιβλιοθήκης από τους φοιτητές. Στη Βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου η συνεργασία με τα ακαδημαϊκά τμήματα και τους διδάσκοντες επιτυγχάνεται μέσω των θεματικών βιβλιοθηκονόμων (liaison librarians). Οι βιβλιοθηκονόμοι στα πλαίσια αυτά έχουν αναλάβει μεταξύ άλλων την εκπαίδευση των χρηστών ώστε να μάθουν να αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό το υλικό και τις υπηρεσίες που τους παρέχει η Βιβλιοθήκη. Βασικός στόχος της ΒΤΠ αποτελεί η δημιουργία αυτόνομων και κριτικά σκεπτόμενων χρηστών οι οποίοι μέσα από τον πληροφοριακό γραμματισμό αναπτύσσουν δεξιότητες διαχείρισης και ορθής χρήσης της πληροφορίας για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Στην παρούσα εργασία περιγράφεται η προσπάθεια παροχής πληροφοριακού γραμματισμού στους χρήστες, μέσα από τη διεξαγωγή σεμιναρίων που πραγματοποιεί η ΒΤΠ σε συνεργασία με τους διδάσκοντες. Στη μελέτη περίπτωσης του Τμήματος Νοσηλευτικής παρουσιάζονται επίσης τα αποτελέσματα αξιολόγησης των σεμιναρίων που έγιναν στους πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματος το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010.en
dc.formatpdfen
dc.language.isoelen
dc.subjectΘεματικοί βιβλιοθηκονόμοιen
dc.subjectΑκαδημαϊκό προσωπικόen
dc.subjectΣυνεργασίαen
dc.subjectΠληροφοριακός γραμματισμόςen
dc.subjectΕκπαίδευση χρηστώνen
dc.subjectLiaison librarianen
dc.subjectFaculty, Collaborationen
dc.subjectInformation Literacyen
dc.subjectLibrary user trainingen
dc.titleΠληροφοριακός γραμματισμός: συνεργασία βιβλιοθηκονόμου-ακαδημαϊκού και μελέτη περίπτωσης του Τμήματος Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρουen
dc.typeConference Papersen
dc.affiliationCyprus University of Technologyen
dc.linkhttp://library.panteion.gr/19libconf/en
dc.dept.handle123456789/156en
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeconferenceObject-
crisitem.author.deptLibrary and Information Services-
crisitem.author.deptLibrary and Information Services-
crisitem.author.orcid0000-0002-4466-7910-
crisitem.author.parentorgCyprus University of Technology-
crisitem.author.parentorgCyprus University of Technology-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
information literacy.pdf322.12 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

569
Last Week
0
Last month
31
checked on 13 Μαρ 2025

Download(s) 10

267
checked on 13 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons