Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/4598
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Evagorou, Athina | en |
dc.contributor.author | Zervas, Marios | - |
dc.contributor.author | Stavrou, Chrisanthi | - |
dc.contributor.author | Evagorou, Athina | - |
dc.contributor.other | Σταύρου, Χρυσάνθη | en |
dc.contributor.other | Ευαγόρου, Αθηνά | en |
dc.contributor.other | Ζέρβας, Μάριος | - |
dc.date.accessioned | 2010-11-10T09:23:42Z | en |
dc.date.accessioned | 2013-05-17T10:43:48Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-09T14:13:13Z | - |
dc.date.available | 2010-11-10T09:23:42Z | en |
dc.date.available | 2013-05-17T10:43:48Z | - |
dc.date.available | 2015-12-09T14:13:13Z | - |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.citation | 19ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών "Επιστημονικές κοινότητες και βιβλιοθήκες στον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης και συνέργειας", 3-5 Νοεμβρίου 2010 Αθήνα, Ελλάδα | en |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/4598 | - |
dc.description.abstract | Αναμφίβολα, η συμβολή των ακαδημαϊκών είναι καταλυτική στη διαδικασία εκμάθησης της χρήσης και αξιοποίησης της βιβλιοθήκης από τους φοιτητές. Στη Βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου η συνεργασία με τα ακαδημαϊκά τμήματα και τους διδάσκοντες επιτυγχάνεται μέσω των θεματικών βιβλιοθηκονόμων (liaison librarians). Οι βιβλιοθηκονόμοι στα πλαίσια αυτά έχουν αναλάβει μεταξύ άλλων την εκπαίδευση των χρηστών ώστε να μάθουν να αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό το υλικό και τις υπηρεσίες που τους παρέχει η Βιβλιοθήκη. Βασικός στόχος της ΒΤΠ αποτελεί η δημιουργία αυτόνομων και κριτικά σκεπτόμενων χρηστών οι οποίοι μέσα από τον πληροφοριακό γραμματισμό αναπτύσσουν δεξιότητες διαχείρισης και ορθής χρήσης της πληροφορίας για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Στην παρούσα εργασία περιγράφεται η προσπάθεια παροχής πληροφοριακού γραμματισμού στους χρήστες, μέσα από τη διεξαγωγή σεμιναρίων που πραγματοποιεί η ΒΤΠ σε συνεργασία με τους διδάσκοντες. Στη μελέτη περίπτωσης του Τμήματος Νοσηλευτικής παρουσιάζονται επίσης τα αποτελέσματα αξιολόγησης των σεμιναρίων που έγιναν στους πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματος το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010. | en |
dc.format | en | |
dc.language.iso | el | en |
dc.subject | Θεματικοί βιβλιοθηκονόμοι | en |
dc.subject | Ακαδημαϊκό προσωπικό | en |
dc.subject | Συνεργασία | en |
dc.subject | Πληροφοριακός γραμματισμός | en |
dc.subject | Εκπαίδευση χρηστών | en |
dc.subject | Liaison librarian | en |
dc.subject | Faculty, Collaboration | en |
dc.subject | Information Literacy | en |
dc.subject | Library user training | en |
dc.title | Πληροφοριακός γραμματισμός: συνεργασία βιβλιοθηκονόμου-ακαδημαϊκού και μελέτη περίπτωσης του Τμήματος Νοσηλευτικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου | en |
dc.type | Conference Papers | en |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en |
dc.link | http://library.panteion.gr/19libconf/ | en |
dc.dept.handle | 123456789/156 | en |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_c94f | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | conferenceObject | - |
crisitem.author.dept | Library and Information Services | - |
crisitem.author.dept | Library and Information Services | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-4466-7910 | - |
crisitem.author.parentorg | Cyprus University of Technology | - |
crisitem.author.parentorg | Cyprus University of Technology | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
information literacy.pdf | 322.12 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
569
Last Week
0
0
Last month
31
31
checked on 13 Μαρ 2025
Download(s) 10
267
checked on 13 Μαρ 2025
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons