Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/458
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Νικολαίδου, Ιόλη | - |
dc.contributor.author | Ονησιφόρου, Μιράντα | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-21T12:44:40Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T08:25:12Z | - |
dc.date.available | 2015-01-21T12:44:40Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T08:25:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/458 | - |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο “Ψηφιακά Παιχνίδια στην Εκπαίδευση: Αύξηση κινήτρων και μάθηση”, εκπονήθηκε από την Μιράντα Ονησιφόρου, φοιτήτρια του η΄ εξαμήνου του Τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη της Δρ. Ιόλης Νικολαΐδου και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2014. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τo βαθμό στον οποίο η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών μπορεί να κινητοποιήσει τους μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης για ενασχόληση με το αντικείμενο του μαθήματος της Γλώσσας. Ακόμα, στοχεύει στο να ερευνήσει το βαθμό στον οποίο η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών από μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης οδηγεί σε μαθησιακά αποτελέσματα στο μάθημα της Γλώσσας. Επιπλέον, σκοπό έχει να μελετήσει αν τα ψηφιακά παιχνίδια έχουν διαφορετικά αποτελέσματα ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια, ή σε μαθητές ψηλής μαθησιακής επίδοσης και μαθητές χαμηλής μαθησιακή επίδοσης. Στην έρευνα ακολουθείται τόσο η ποσοτική, όσο και η ποιοτική μέθοδος, με ποσοτικά εργαλεία να αποτελούν το πείραμα και τα ερωτηματολόγια, ενώ ποιοτικά εργαλεία να αποτελούν οι συνεντεύξεις και η παρατήρηση. Για την διεκπεραίωση του πειράματος γίνεται χρήση του παιχνιδιού με όνομα “Γλώσσα Ε και Στ τάξης”. Το δείγμα αποτελείται από 20 μαθητές έκτης τάξης Δημοτικού, από δύο δημόσια σχολεία της Κύπρου. Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι μέσα από την χρήση του ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού αυξάνονται οι μαθησιακές επιδόσεις των μαθητών και παράλληλα, παρέχονται κίνητρα που τους ωθούν να ασχοληθούν περισσότερο με το αντικείμενο του μαθήματος. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | - |
dc.subject | Video Games | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | Motivation and learning | en_US |
dc.subject.other | Ψηφιακά Παιχνίδια | en_US |
dc.subject.other | Εκπαίδευση | en_US |
dc.subject.other | Κίνητρα και Μάθηση | en_US |
dc.title | Ψηφιακά παιχνίδια στην εκπαίδευση: αύξηση κινήτρων και μάθηση | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/21 | en |
dc.relation.dept | Department of Communication and Internet Studies | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2013-2014 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Communication and Media Studies | en_US |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
crisitem.author.dept | Department of Communication and Internet Studies | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Communication and Media Studies | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-8267-0328 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Communication and Media Studies | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Miranda_Onisiforou.pdf | 1.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.