Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/438
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτυλιανού, Στέλιος-
dc.contributor.authorΑνδρέου, Μαρίνα-
dc.date.accessioned2012-11-01T11:54:52Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:47Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:24:49Z-
dc.date.available2012-11-01T11:54:52Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:47Z-
dc.date.available2015-11-30T08:24:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/438-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η εξεύρεση των κυριότερων λόγων και κινήτρων χρήσης του Facebook, από τους φοιτητές στην Κύπρο και η σχέση των λόγων αυτών με παράγοντες όπως το φύλο, το έτος σπουδών κ.α. Η εργασία (βασίστηκε μετά από επισκόπηση βιβλιογραφίας και ορισμένες άτυπες συνεντεύξεις), σε εφτά κυριότερους λόγους: Ακαδημαϊκοί Σκοποί, Επικοινωνία, Ψυχαγωγία, Προσωπική έκφραση, Κοινωνική Παρακολούθηση, Ενημέρωση και Κοινωνική Συμμετοχή/προσφορά. Στην συνέχεια με βάση τους εφτά λόγους, δημιουργήθηκαν ερωτηματολόγια με επιμέρους ερωτήσεις που αποτελούν συγκεκριμένες χρήσεις του Facebook όπως π.χ επικοινωνία με συμφοιτητές. Ακολούθως αφού έγινε μια μικρή πιλοτική έρευνα, το ερωτηματολόγιο αναρτήθηκε ηλεκτρονικά σαν σύνδεσμος σε φοιτητική ιστοσελίδα και σε β’ φάση στάλθηκε από την υπηρεσία σπουδών και φοιτητικής μέριμνας. Η διαδικασία ενισχύθηκε χρησιμοποιώντας και την μέθοδο της χιονοστιβάδας, όπου γνωστοί προώθησαν το ερωτηματολόγιο σε φίλους οι οποίοι ανήκουν στη φοιτητική κοινότητα. Η έρευνα ήταν ανοιχτή για ολόκληρο τον μήνα Μάρτη και το δείγμα φοιτητών μετά την λήξη της έρευνας ανήρθε στους 312. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι περισσότεροι φοιτητές χρησιμοποιούν αρκετά συχνά το Facebook για σκοπούς παρακολούθησης, διατήρηση υφιστάμενων σχέσεων και λιγότερο για αναζήτηση πληροφοριών, ακαδημαϊκούς σκοπούς ,ψυχαγωγία και κοινωνική συμμετοχή. Επίσης το φύλο των συμμετεχόντων φαίνεται να επηρεάζει σε κάποιο βαθμό τους λόγους χρήσης, με τις φοιτήτριες να κατέχουν ψηλότερους μέσους όρους και συχνότητες χρήσης στους περισσότερους λόγους χρήσης από ότι οι φοιτητές. Το έτος σπουδών, η περιοχή και το εισόδημα σύμφωνα με τα αποτελέσματα επηρεάζουν σε ελάχιστο βαθμό τους λόγους χρήσης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent5 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectFacebook (Website)en_US
dc.subjectSocial networksen_US
dc.subjectFacebook (Electronic resource)en_US
dc.subject.otherFacebook (Ιστοσελίδα)en_US
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαen_US
dc.subject.otherfacebook (Ηλεκτρονική πηγή )en_US
dc.titleΛόγοι και κίνητρα χρήσης του κοινωνικού δικτύου facebook απο φοιτητές στην Κύπροen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2011-2012en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0003-4640-6391-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΡΙΝΑ.pdf122.78 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

333
Last Week
0
Last month
4
checked on May 21, 2024

Download(s) 50

169
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.