Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/410
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΘεοχάρους, Αντώνης-
dc.contributor.authorΠιτσιλλίδου, Μικαέλλα-
dc.date.accessioned2012-10-18T11:01:15Zen
dc.date.accessioned2013-04-26T10:19:43Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:11:17Z-
dc.date.available2012-10-18T11:01:15Zen
dc.date.available2013-04-26T10:19:43Z-
dc.date.available2015-11-30T08:11:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/410-
dc.description.abstractΣτη διπλωματική μελέτη μου αποφάσισα να ερευνήσω το παραπάνω θέμα. Έχω επιλέξει να επικεντρωθώ σε βάθος και να εντοπίσω τις όποιες επιδράσεις έχουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των ξενοδοχείων της Λεμεσού, γιατί είναι ένα ζήτημα που ταλανίζει αρκετά το τελευταίο χρονικό διάστημα τους ξενοδόχους. Λόγω των ανεξέλεγκτων σχολίων προς τα ξενοδοχεία από πελάτες που πέρασαν από αυτά ή από ανταγωνιστές που είχαν ως απώτερο σκοπό να « χτυπήσουν» την πελατεία τους, δημιουργήθηκε αρκετά σοβαρό πρόβλημα στην προώθηση τους. Το πρόβλημα δημιουργείτε εφόσον κάποιος που διαβάζει κάτι αρνητικό για το μέρος που σκοπεύει να περάσει τις διακοπές του, αλλάζει στάση επηρεαζόμενος των όσων διάβασε και ψάχνει κάτι άλλο. Κάνοντας μια ποσοτική έρευνα σε ιστότοπους και συγκεκριμένα συλλέγοντας σχόλια (reviews) προηγούμενων πελατών από κάποια ξενοδοχεία, θα αντλήσω πληροφορίες λύνοντας με αυτό τον τρόπο διάφορα ερωτήματα που θα απαντηθούν μέσω της έρευνας μου. Στη συνέχεια, θα απευθυνθώ στους ξενοδόχους των συγκεκριμένων ξενοδοχείων για ποιοτική έρευνα, με σκοπό την λήψη απαντήσεων σε διάφορα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν από την αρχική έρευνα. Πόσο τελικά επιδρά αρνητικά αυτή η κατάσταση στο μάρκετινγκ των ξενοδοχείων; Κατά πόσο διευκολύνονται οι πελάτες στην καταγραφή των σχολίων τους; Πως το αντιμετωπίζουν οι ξενοδόχοι και πως μπορούν να το φέρουν στα μέτρα τους με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην μειώνει τη φήμη του ξενοδοχείου, αλλά να τους δίνει την ευκαιρία να εντοπίζουν απώλειες τους και να τις βελτιώνουν. Ερωτήματα που θα ερευνήσω, θα αναπτύξω και θα καταγράψω μέσω της μελέτης και έρευνας μου.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent1 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectSocial networkingen_US
dc.subjectHotel marketingen_US
dc.subject.otherΔιαδίκτυοen_US
dc.subject.otherΚοινωνική δικτύωσηen_US
dc.subject.otherΜάρκετινγκ ξενοδοχείωνen_US
dc.titleΟι επιδράσεις του διαδικτύου στη στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχείωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/12en
dc.relation.deptDepartment of Hotel and Tourism Managementen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Hospitality and Tourism Management-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.orcid0000-0002-7269-9581-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη-Πιτσιλλίδου Μικαέλλα.pdf73.62 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.