Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4066
Τίτλος: Creating and sustaining online communities of practice for science teachers’ professional development : Overcoming the barriers
Συγγραφείς: Ioannou, Andri 
Kyza, Eleni A. 
Georgiou, Yiannis 
metadata.dc.contributor.other: Ιωάννου, Άντρη
Κύζα, Ελένη Α.
Γεωργίου, Γιάννης
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Online communities;Science teachers’ professional development
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Πηγή: Proceedings of the 10th International Conference of the Learning Sciences (Vol 2., pp. 533-534)
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4066
ISBN: 9780578107042
Rights: Copyright 2012 ISLS
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

411
Last Week
0
Last month
2
checked on 21 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα